Гендиректор Volkswagen Ральф Брандштеттер опублікував в своєму акаунті в LinkedIn ескіз кабріолета, за основу якого взяв електрохетчбек ID.3. Поки невідомо, чи з’явиться коли-небудь така модель в лінійки бренда. Однак ідея електричного авто з відкритим верхом виглядає досить перспективно.
На думку генерального директора Volkswagen , електричний кабріолет може стати ідеальним автомобілем для покупців, які хотіли б в повній мірі насолоджуватися природою в дорозі, без звуків працюючої силової установки. За основу ескізу кабріолета Ральф Брандштеттер взяв серійний електрохетчбек ID.3 , який зібраний на платформі MEB . Дана архітектура дозволяє проектувати транспортні засоби з різними типами кузовів – в тому числі кабріолетів.
Однак цей ескіз – тільки приблизне зображення можливого електричного авто. Якщо фахівці VW вирішать створити кабріолет, їм все-таки доведеться істотного переробити кузов моделі. Наприклад, вирішити, яким буде багажне відділення на увазі того, що модель буде мати складну дах. До того ж, завдяки такому механізму кабріолет ID.3 , швидше за все, стане важче серійного хетчбека – отже, запас ходу автомобіля на одній зарядці знизиться.
На сьогоднішній день базовою версією VW ID.3 є хетчбек, обладнаний 145-сильним електродвигунчика і акумулятором ємністю 45 кіловат-годин. У такій модифікації автомобіль може проїжджати без підзарядки 348 км. Топове виконання моделі Pro S отримало електродвигун потужністю 204 сили, який працює в парі з батареєю ємністю 77 кіловат-годин. Запас ходу такого електричного авто на одній зарядці становить 550 км.