Авто

Назвали найкращі вживані позашляховики

Автомобільні експерти склали список кращих позашляховиків, які можна купити за доступну ціну і які відрізняються своєю якістю, передає Svpressa.

Mitsubishi Pajero III

Тут немає класичної рами, а є система лонжеронів, яку в Mitsubishi називають інтегрованою рамою. На позашляхових здібностях це ніяк не позначилося. З корозією для 15-20-річної машини все в порядку, кузов оцинкований. Серйозних проблем з електрикою практично немає.  

До трансмісії питань немає. І механіка, і автомат дуже надійні, повний привід SuperSelect2 підводить рідко (найчастіше, якщо власник допустив гниття проводки під днищем). Незалежна підвіска комфортна на асфальті і ходить довго.

З моторами невеликий конфуз, бо найпоширеніші версії досить примхливі. Краще шукати або японські праворульние машини зі старовинним 2,5-літровим дизелем від другого «Паджеро», або американські машини з бензиновим 4G74 з розподіленим уприскуванням замість безпосереднього. Або рідкісний 3,8-літровий бензиновий мотор (після 2003 року), який в наслідок перекочував на четверте покоління.

Toyota Land Cruiser Prado (J120)

Прадо майже такий же надійний, як старший брат – LC100. Головна засада – корозія. Вона, звичайно, не така, як у Патріота, але машини вже не молоді, так що проблеми зазвичай є. З цієї причини краще не розглядати машини з Близького Сходу.

Брати машину можна з будь-яким мотором. Гарний навіть базовий 2,7-літровий. А вже 4-літровий ходить по півмільйона кілометрів без особливих проблем. На брата-близнюка Lexus GX470 варто 4,7-літровий мотор, в іншому це практично копія Прадо, тільки солідніше і дорожче.

Коробки гарні всі. Механіка майже неубіваємость і надійна, як АК-47. 4-ступінчастий автомат ходить довше моторів, а 5-ступінчастий може дожити до півмільйона кілометрів, якщо частіше міняти масло (хоча б раз в 50 000 км). І все це навіть в умовах позашляхової експлуатації.  

Nissan Patrol (Y61)

Не менш легендарний, ніж Land Cruiser, і не менш надійний, але зі своїми нюансами і не з усіма моторами. Кращий вибір – це старий-добрий TD42, але вона є рідкісною. Зате якщо знайдете, вбити її буде практично неможливо. Машина швидше згниє (корозія – одна з головних проблем «Патрол»), ніж помре мотор.

З іншими двигунами «Патрол» не так надійний, але за сучасними мірками все одно має величезний ресурс. Тільки не варто брати машини з арабських країн, у них проблеми з корозією взагалі катастрофічні.

Механічні коробки можуть прожити до півмільйона кілометрів. Ресурс автоматів залежить від експлуатації. Якщо все робити вчасно і в щадному режимі, то 300+ тисяч км вони ходять гарантовано.

До підвіски претензій немає взагалі. Що може зламатися в мостах? Повний привід – класичний part-time, але передні маточини напівавтоматичні, і їх треба доводити балонним ключем. Якщо цього не зробити, могутній позашляховик може назавжди стати заднеприводним.

Toyota Land Cruiser 100

Тут і говорити особливо нічого – легенда за життя. Найдорожчий з усіх варіантів і майже найнадійніший. Хоча є ті, хто може зрівнятися з ним по надійності, але коштує дешевше.

Основний мотор – V8 на 4,7 літра і 235 к.с. Питань до надійності цього двигуна немає. У парі з ним йде 5-ступінчастий автомат. Він вмирає не раніше двигуна. Головне – не забувати міняти масло і там, і там.

Підвіска не викликає нападів гніву. При регламентом обслуговуванні і регулярному огляді, все буде добре аж до 200-250 тисяч кілометрів. Варто уникати тільки пневмопідвіски, вона не така надійна.

У машині 7 місць, хороші матеріали обробки, все зроблено якісно, ​​на століття. Придивитися варто тільки до стану кузова і рами – іржа на старих LC досить частий гість.

Chevrolet Tahoe II

Принадність американських машин в тому, що вони величезні, прості, перетравлюють будь бензин і відмінно оснащені. Що стосується запчастин, то вони недорогі (хоча часто їх треба чекати, поки вони припливуть через океан).

З моторами все не просто добре, а чудово. Найпоширеніший – 5,3 літровий на 288 к.с. (Висока потужність і високий податок – це його єдиний мінус) спокійно бігає по півмільйона кілометра, переварюючи 92-ий бензин і мінеральне масло. А ще мотор до непристойності простий. Втім, якщо знайдете інший двигун – конструктивно це буде майже те ж саме, тільки більшого обсягу.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025