Є автомобілі, які, навіть через кілька років експлуатації, не втрачають у вартості. Надійне вкладення.
Почну з « Мітсубіші L200 ». Машина, звичайно, дуже на любителя. Одні – обожнюють цю «мурашку». Інші – кажуть, що страшніше авто немає. Може бути я і погоджуся, що дизайн залишає бажати кращого. Але справа ж не в ньому. Машина велика, містка, з хорошою прохідністю. Негативно вплинути на вартість авто на вторинному ринку може тільки сам його господар. Наприклад, якщо заїде куди-небудь в ліс, в болото, зіпсує лакофарбове покриття і зашкодить ходової частини.
« Рено Сандеро ». Виробник зарекомендував себе, напевно, на десятки років вперед. Раніше всі захоплювалися «Логаном», а тепер прийшла черга «Сандеро» та інших моделей. Погоджуся, автомобіль привабливий. І в плані надійності, і за ціною. Машина цікава публіці, отже, і ціна на неї навіть на вторинному ринку тримається на високому рівні.
« Фольксваген Поло ». Заводу, звичайно, вдалося зробити дивовижну річ. «Фольксваген» побудував автомобіль, який виявився не дуже дорогим, але надійним. Єдиний мінус «Поло», на мій погляд, – це тісний салон. Можна змиритися, якщо знати, скільки коштують більш просторі «Фольксвагени».
« Хенде Соляріс ». Часто лають цю машину. Кажуть, що вона зліплена незрозуміло з чого. А «Соляріс» тримається. Ціна на нього, звичайно, падає. Але не сильно. Мабуть, справа тут не стільки в надійності автомобіля, хоча вона з’явилася згодом. Справа ще й у тому, що «Соляріс» – це бюджет. А за хорошими і недорогими авто завжди йде полювання.
« Тойота Королла ». Машина, без якої рідко обходяться позитивні рейтинги – в сенсі, хвалебні. «Королли» продовжують цінуватися за свою надійність, за комфорт. Годі й казати, машина прекрасна. Дійсно, вона легко витримує роки експлуатації і сотні тисяч кілометрів пробігу. Ремонтувати «Короллу» часто не треба. Авто ходить ідеально. Думаю, ви із задоволенням розділите моя думка щодо цієї машини.