Взимку між смугами руху на проїжджій частині нерідко утворюються снігові перемети або наноси, які можуть ускладнити виконання маневрів. У цьому випадку експерт радить правильно вибирати кут в’їзду в перимет і виїзду. Чим гостріше буде кут, тим краще. Тобто і в’їжджати, і виїжджати потрібно максимально плавно.
При сильному снігопаді краще включати ближнє світло, можна і з протитуманними фарами. Справа в тому, що деякі водії включають в світлий час доби тільки денні ходові вогні, при цьому задні габаритні вогні не горять, що робить машину менш помітною.
Навіть при складних дорожніх умовах багато водіїв «туляться» один до одного, але потрібно не забувати про бічний інтервал і дистанцію. Інтервал залежить від ширини вашого автомобіля і смуги руху. А що стосується дистанції, то правило трьох секунд працює завжди. Тобто розраховувати відстань до попереду автомобіля, що йде потрібно так, щоб в запасі завжди залишалося три секунди.
Під час снігопаду багато водіїв губляться і починають зміщуватися по дорозі або займати дві смуги, так як не бачать розмітку. Зорієнтуватися допоможуть знаки напрямку руху, розвішані по смугах над дорогою. Якщо немає знаків, то потрібно згадати, що ширина однієї дорожньої смуги в місті становить приблизно 2,75-3 метра, виходячи з цього і прикинути, скільки таких смуг може бути на дорозі, по якій ви їдете.
Під час руху по засніжених дорогах також необхідно пам’ятати про те, що потрібно плавно натискати на педаль газу, так само максимально плавно гальмувати. А якщо вас все-таки занесло, то на автомобілі з переднім приводом газ потрібно використовувати для стабілізації. Не гальмувати, а натискати педаль акселератора.
Повороти, особливо на незнайомій дорозі, необхідно також проходити на рівному газі, скидаючи оберти до нього і додаючи після. При цьому траєкторію руху потрібно вибирати так, щоб в повороті не доводилося докручувати кермо.