Авто

Новий кросовер Ford перевершив очікування, а всі моделі Tesla розчарували запасом ходу

При виборі електромобіля, кожен майбутній власник даного виду транспорту звертає увагу на запас ходу. Адже саме від цього показника залежить, наскільки ви будете прив’язані до розетки. Після виходу на ринок модель обов’язково проходить сертифікацію у профільних організацій, які і перевіряють її відповідність реального показника.

Однак бувають ситуації, коли реальний запас ходу у нових електромобілів буде вищою, ніж той, що заявлений виробником і затверджений перевіряючим органом. Саме так і сталося з кросовером Ford Mustang Mach-E. Напередодні виходу моделі на ринок фахівці Агентства з охорони навколишнього середовища ЕРА перевірили запас ходу, який був заявлений виробником (від 340 до 483 км в залежності від батареї). Експерти заявили, що реальні цифри трохи перевищують ті, що вказані в специфікаціях.

Інсайдери вирішили не залишатися осторонь і перевірити в реальних умовах, на що здатний Mustang Mach-E. Фахівці видання Edmunds протестували кілька версій авто і порівняли показники з даними EPA. Так, для повнопривідної модифікації AWD виробником відзначений показник в 483 км, а на тестах електрокар зміг подолати на одному заряді 490 км. При цьому профільна організація оцінила дальність дії в 435 км. До слова, погодні умови були обрані ідентичні.

Тобто реальний діапазон виявився на 12,6% вище заявленого, а споживання енергії, навпаки, на 10,5% нижче. Новий електрокроссовер Форд у версії Extended Range AWD фактично працює краще, ніж його оцінили в EPA і в компанії. При цьому всі моделі Tesla, які також були перевірені Edmunds в «природному середовищі», розчарували зворотними результатами. Так, Model S Performance подолала в тестах близько 512 км (проти 525 км від EPA), стандартна Model 3 – 373 км (замість 402 км), Model 3 Performance – 412 км (замість 500 км), Model Y – 423 км (замість 468 км), а кросовер Model X – 473 км (замість 528 км).

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: FordTesla

Останні записи

Названа головна помилка водіїв під час прогрівання авто взимку

Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…

12.11.2025

Audi E5 Sportback отримав агресивний дизайн та широкі арки

Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…

12.11.2025

Топ-5 речей, які врятують вас узимку на дорозі

Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…

12.11.2025

Toyota RAV4 втратила лідерство у рейтингу надійності: хто виявився кращим

Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…

12.11.2025

Renault виключив появу бензинових та гібридних версій R5, R4 та Twingo

Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…

12.11.2025

Експерти розповіли, як розмір дисків і профіль шин впливають на авто

Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса.…

12.11.2025