Авто

Ford представив оновлені гібридні Ford S-MAX і Ford Galaxy

Нові гібридні силові агрегати Ford S-MAX і Galaxy скорочують викиди CO2 автомобілями приблизно на 10% в порівнянні з аналогічними дизельними агрегатами EcoBlue.

Ford випустив нові гібридні версії мінівенів S-MAX і Galaxy, покликані запропонувати покупцям більш практичні альтернативи гібридним позашляховиків Toyota C-HR і Kia Niro. Обидва зараз продаються у Великобританії за ціною від 36 535 фунтів стерлінгів за S-MAX і 38 695 фунтів стерлінгів за Galaxy.

Гібридна силова установка Ford ставиться на обидві моделі і складається з 2,5-літрового чотирициліндрового бензинового двигуна, компактного електромотора і акумуляторної батареї ємністю 1,1 кВт / г. Комбінована потужність агрегатів складає 187 к.с. і 200 Нм крутного моменту.

Оскільки акумуляторна батарея розташована під підлогою багажника, S-MAX Hybrid зберіг ті ж показники обсягу багажника, що і стандартний автомобіль. Навіть з усіма сімома сидіннями у MPV є 285 літрів простору, але якщо скласти всі сидіння, вийде 2200 літрів, як у фургона. Galaxy також зберігає таке ж максимальний простір в багажнику, що і його чисті бензинові і дизельні виконання, – 2339 літрів.

Обидва автомобілі випускаються в оснащенні Titanium, яке включає 17-дюймові легкосплавні диски, світлодіодні ДХВ, датчик світла і задню сонцезахисну шторку. Також автомобіль отримав безліч опцій безпеки, включаючи розпізнавання дорожніх знаків, допомога при утриманні смуги руху, передні і задні датчики паркування і активний круїз-контроль.

Усередині покупці отримують тканинну оббивку салону, двозонний клімат-контроль, а також точку доступу 3G, 10,1-дюймовий екран повністю цифровий панелі приладів і 8-дюймовий тачскрін інформаційно-розважальної системи.

S-MAX Hybrid також доступний в спортивній версії Ford ST-Line і орієнтованої на комфорт модифікації Vignale. Моделі ST-Line також оснащені спортивним рульовим колесом з підігрівом, алюмінієвими педалями, чорної обшивкою стелі і парою спортивних сидінь з підігрівом і електричним регулюванням, оброблених замшею і шкірою.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Моторист роз’яснив, чому восени двигун гірше заводиться та троїть

З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість…

13.10.2025

Дизельний скандал повертається: п’ять автогігантів постали у суді через викиди

Минуло трохи більше десяти років після гучного дизельного скандалу, а автогіганти знову опинилися під прицілом…

13.10.2025

Як страх і помилки впливають на перший досвід водіння

Щоб забезпечити безпечне водіння, початківцям водіям необхідно дотримуватися правил дорожнього руху, аналізувати ситуацію на дорозі…

13.10.2025

Названо 5 найгірших двигунів Kia всіх часів

Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія,…

13.10.2025

Toyota розсекретила нову Corolla з незвичайним космічним дизайном

Toyota готується презентувати на Токійському автосалоні концепт абсолютно нової Corolla, яка кардинально відрізняється від існуючих…

13.10.2025

Чому багато автосервісів відмовляються ремонтувати електромобілі

Хоча електромобілі загалом вважаються надійнішими за традиційні авто з ДВЗ, їх ремонт може стати серйозною…

13.10.2025