Першими рестайлінгову Toyota Camry отримали американці – в Штатах така модель дебютувала ще минулого літа. Під кінець 2020 го представили посвіжілу «четирьохдверку», призначену для Європи. А тепер прийшла черга Японії, причому там подвійна прем’єра: разом з седаном Camry оновився і його клон від Daihatsu – Altis. Нагадаємо, близнюка під маркою Daihatsu (належить Тойоті) випускають з 2000-го (зрозуміло, він міняв покоління одночасно з Camry), цей седан адресований в основному корпоративним клієнтам, так що тираж невеликий.
У Camry для японського ринку програма рестайлінгу така ж, як для США і Старого Світу: модель обзавелася новим переднім бампером з С-образними блискучими вставками, з верхньої решітки прибрали яскраво виражений «дзьоб», плюс розширені асортимент дисків і палітра кольорів кузова. Крім того, японцям, як і американцям, доступна «оспортівленная» версія, на батьківщині Тойоти вона зветься WS (Worldwide & Sporty), біля грат і повітрязабірників такий «четирехдверка» тепер інша сітка, плюс нові накладки на бампері.
Головна обновка в салоні – підноситься над передньою панеллю 9-дюймовий екран мультимедійної системи (споатку був 8-дюймовий дисплей, вбудований в панель), через що центральні дефлектори обдування довелося перенести нижче. Ну і ще злегка освіжили «приборку». Також доопрацьований комплекс систем безпеки Toyota Safety Sense: система автоторможенія навчилася розпізнавати пішоходів і велосипедистів як спереду, так і при повороті, доданий «асистент відстеження смуги руху».
В Японії Toyota Camry буває тільки у вигляді гібрида, техніку міняти не стали: до складу установки входять «атмосферник» 2.5 (178 к.с.) і електромотор (120 к.с.), седан має електромеханічний варіатор. Для всіх комплектацій передбачений повний привід E-Four з окремим електродвигуном на задній осі (7,2 к.с.), що допомагає рушити з місця.
«Чотирьохдверка» Altis від Camry в плані дизайну відрізняється лише емблемами, у неї аналогічна гібридна установка (є і E-Four), але при цьому модель Daihatsu пропонується в єдиному «середньому» варіанті виконання G (у Тойоти п’ять комплектацій).
Оновлений седан Toyota коштує від 3 485 000 до 4 672 000 йен, що еквівалентно приблизно 1 – 1,5 млн гривень за актуальним курсом. За Daihatsu Altis просять мінімум 4 053 000 йен – це близько 1,3 млн гривень.
Китайці вже довели, що вони можуть робити красиві електромобілі. Але зараз вони кинули європейцям і…
На початку листопада у Лас-Вегасі відбулася чергова виставка SEMA – одна з найбільших подій в…
За неправильне паркування автовласникам загрожує евакуація транспортного засобу. Щоб автомобіль не потрапив на штрафстоянку, водії…
Хоча електричний Ford Explorer був представлений у березні 2023 року, виробництво стартувало лише у червні…
Шанхайське відділення американського агентства JD Power, яке займається складанням рейтингів якості товарів, представило свій звіт…
Журналісти "WhatCar" разом з експертами "MotorEasy" провели опитування серед власників електричних авто у віці до…
Leave a Comment