Оновлена Тойота Кемрі для Японії
Першими рестайлінгову Toyota Camry отримали американці – в Штатах така модель дебютувала ще минулого літа. Під кінець 2020 го представили посвіжілу «четирьохдверку», призначену для Європи. А тепер прийшла черга Японії, причому там подвійна прем’єра: разом з седаном Camry оновився і його клон від Daihatsu – Altis. Нагадаємо, близнюка під маркою Daihatsu (належить Тойоті) випускають з 2000-го (зрозуміло, він міняв покоління одночасно з Camry), цей седан адресований в основному корпоративним клієнтам, так що тираж невеликий.
У Camry для японського ринку програма рестайлінгу така ж, як для США і Старого Світу: модель обзавелася новим переднім бампером з С-образними блискучими вставками, з верхньої решітки прибрали яскраво виражений «дзьоб», плюс розширені асортимент дисків і палітра кольорів кузова. Крім того, японцям, як і американцям, доступна «оспортівленная» версія, на батьківщині Тойоти вона зветься WS (Worldwide & Sporty), біля грат і повітрязабірників такий «четирехдверка» тепер інша сітка, плюс нові накладки на бампері.
Головна обновка в салоні – підноситься над передньою панеллю 9-дюймовий екран мультимедійної системи (споатку був 8-дюймовий дисплей, вбудований в панель), через що центральні дефлектори обдування довелося перенести нижче. Ну і ще злегка освіжили «приборку». Також доопрацьований комплекс систем безпеки Toyota Safety Sense: система автоторможенія навчилася розпізнавати пішоходів і велосипедистів як спереду, так і при повороті, доданий «асистент відстеження смуги руху».
В Японії Toyota Camry буває тільки у вигляді гібрида, техніку міняти не стали: до складу установки входять «атмосферник» 2.5 (178 к.с.) і електромотор (120 к.с.), седан має електромеханічний варіатор. Для всіх комплектацій передбачений повний привід E-Four з окремим електродвигуном на задній осі (7,2 к.с.), що допомагає рушити з місця.
«Чотирьохдверка» Altis від Camry в плані дизайну відрізняється лише емблемами, у неї аналогічна гібридна установка (є і E-Four), але при цьому модель Daihatsu пропонується в єдиному «середньому» варіанті виконання G (у Тойоти п’ять комплектацій).
Оновлений седан Toyota коштує від 3 485 000 до 4 672 000 йен, що еквівалентно приблизно 1 – 1,5 млн гривень за актуальним курсом. За Daihatsu Altis просять мінімум 4 053 000 йен – це близько 1,3 млн гривень.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment