Jeep Compass – справжній космополіт: його виробництво налагоджено в Бразилії, Мексиці, Індії, Китаї та Італії, при цьому головним споживачем кросовера є США – там, за даними ресурсу CarSalesBase, в минулому році продано 107 969 примірників Compass, тоді як в Європі – 47 312, в Китаї – 20 190.
Виробництво в Італії на заводі FCA в комуні Мельфі (провінція Потенца) було налагоджено лише навесні минулого року, і до цієї знаменної події була прив’язана технічна модернізація євро-версії Compass: з’явився новий бензиновий 1,3-літровий турбомотор (130 або 150 к.с .) і 6-ступінчаста автоматична коробка типу DCT (з двома зчепленнями). Цікаво, що повнопривідний Compass зараз доступний в Європі тільки з plug-in гібридному варіанті потужністю 190 або 240 к.с. На електротязі такий Compass може проїхати з повністю зарядженою батареєю (11,4 кВт · год) до 50 км, і провідні колеса в цьому випадку будуть тільки задні.
У листопаді в Китаї на автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем’єра рестайлінгового Compas . Посвіжілий кросовер оперативно дістався до сусідньої Індії, а ось за межами Азії його раніше весни не чекали. Більш того, були підозри, що китайсько-індійський Compass буде відрізнятися від «західного», адже ми вже звикли, що багато глобальних моделі отримують в Китаї унікальний дизайн інтер’єру, а Jeep так і зовсім зробив в 2018 році для Китаю 7-місний кросовер Grand Commander, про який в інших країнах навіть не чули.