Авто

Названо 5 найбільш небезпечних старих двигунів з турбонаддувом

«Проблемний двигун» не означає, що він обов’язково буде створювати неприємності. По-перше, поведінка 10-річного автомобіля залежить не тільки від виробника, а й від подальшої експлуатації і обслуговування. А по-друге, навіть при найбільш проблемних і погано обслуговуюмих двигунах серйозні дефекти видають порівняно невеликі деталі. Однак є різниця, чи становить ця невелика частина 1% всіх двигунів цього типу на ринку або, скажімо, 10%.

Автомобільні експерти виділили 5 найбільш небезпечних старих двигунів з турбонаддувом.

Ford 1.0 EcoBoost

Незважаючи на перемоги в різних конкурсах, які враховували інженерні рішення і можливості, цей мотор в справі показав себе гірше. Розслідування ВВС виявило численні випадки перегріву цього двигуна в Великобританії, аж до самозаймання.

Теплові навантаження призводять до вибуху, падіння рівня охолоджуючої рідини, перегріву двигуна і руйнування головок циліндрів. Під час оголошеного сервісного обслуговування компанія Ford замінила ємність і шланги, а також встановила датчик рівня антифризу.

Аналогічна проблема була і з 1.6 Ecoboost.

BMW 2.0d (N47)

Найбільшим недоліком цього агрегату був передчасний знос і ослаблення ланцюга приводу ГРМ, про що зазвичай свідчив помітний деренчливий звук двигуна. Проблема з ланцюгом часто приводила до утилізації всього двигуна. Це, зокрема, відноситься до агрегатів, був проведений в період з березня 2007 р по січень 2009 р

Ще однією проблемою в перших версіях був безповоротний клапан турбонагнітача, який був відкритий і без змащення, що відносно часто призводило до його блокування в напіввідкритому положенні – наслідком чого є втрата тиску і збільшення витрат на 40-50%.

Згодом шланги тріскаються, особливо байпас системи рециркуляції газу (GWG). Коли це відбувається, байпас перестає працювати, і в результаті чого двигун може навіть спалахнути. Саме тому в 2018 році компанія анонсувала сервісну кампанію на 1,6 млн автомобілів.

Також не рідкість відмови бензонасоса.

1.4 TSI (EA111) від Volkswagen Group

У 2005 році цей двигун був дивно новаторським, з вишуканими інженерними рішеннями і завидними характеристиками (на 14% більше потужності, ніж у старого дволітрового двигуна FSI при меншій витраті палива на 5%).

Але потім почалися скарги. В основному від ланцюга ГРМ .

Погане паливо або короткі зимові поїздки без попереднього підігріву незмінно приводили до детонації, забруднення впускних клапанів сажею, зниженою компресії, різко підвищеної витрати масла. Бувало навіть повне руйнування поршнів.

Peugeot-Citroen 1.6 THP – Prince

Цей двигун теж приносить багато проблем. Найпоширеніша з них – передчасне ослаблення ланцюга ГРМ, заміна якої коштує близько 350 євро. Підшипники розподільного вала також схильні до передчасного зносу – іноді через високі затрати масла. За його рівнем потрібно уважно стежити, інакше це призведе до заміни головки і валів – задоволення на 3000 євро.

Пошкодження ротора турбокомпресора не рідкість, навіть після помірного пробігу – теж досить дорого в ремонті. До електроніці теж досить багато претензій. Взагалі перше покоління особливо проблемне (до 2010 року). Після цього двигун пройшов доопрацювання і став набагато надійніше. PSA досі використовує його в Китаї.

Opel 1.0 R3

Більшість проблем були з більш ранніми версіями цього двигуна, які були пов’язані з поганими матеріалами. Щодо часто бувало дуже раннє запалення і пошкодження поршнів, тріснуті прокладки, проблеми з масляним насосом. У деяких моделях Opel і Vauxhall були змушені повністю замінити свічки запалювання і перепрограмувати блок керування.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні зростає попит на дизельні авто: Renault знову в лідерах

На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…

19.12.2025

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025