«Проблемний двигун» не означає, що він обов’язково буде створювати неприємності. По-перше, поведінка 10-річного автомобіля залежить не тільки від виробника, а й від подальшої експлуатації і обслуговування. А по-друге, навіть при найбільш проблемних і погано обслуговуюмих двигунах серйозні дефекти видають порівняно невеликі деталі. Однак є різниця, чи становить ця невелика частина 1% всіх двигунів цього типу на ринку або, скажімо, 10%.
Автомобільні експерти виділили 5 найбільш небезпечних старих двигунів з турбонаддувом.
Ford 1.0 EcoBoost
Незважаючи на перемоги в різних конкурсах, які враховували інженерні рішення і можливості, цей мотор в справі показав себе гірше. Розслідування ВВС виявило численні випадки перегріву цього двигуна в Великобританії, аж до самозаймання.
Теплові навантаження призводять до вибуху, падіння рівня охолоджуючої рідини, перегріву двигуна і руйнування головок циліндрів. Під час оголошеного сервісного обслуговування компанія Ford замінила ємність і шланги, а також встановила датчик рівня антифризу.
Аналогічна проблема була і з 1.6 Ecoboost.
BMW 2.0d (N47)
Найбільшим недоліком цього агрегату був передчасний знос і ослаблення ланцюга приводу ГРМ, про що зазвичай свідчив помітний деренчливий звук двигуна. Проблема з ланцюгом часто приводила до утилізації всього двигуна. Це, зокрема, відноситься до агрегатів, був проведений в період з березня 2007 р по січень 2009 р
Ще однією проблемою в перших версіях був безповоротний клапан турбонагнітача, який був відкритий і без змащення, що відносно часто призводило до його блокування в напіввідкритому положенні – наслідком чого є втрата тиску і збільшення витрат на 40-50%.
Згодом шланги тріскаються, особливо байпас системи рециркуляції газу (GWG). Коли це відбувається, байпас перестає працювати, і в результаті чого двигун може навіть спалахнути. Саме тому в 2018 році компанія анонсувала сервісну кампанію на 1,6 млн автомобілів.
Також не рідкість відмови бензонасоса.
1.4 TSI (EA111) від Volkswagen Group
У 2005 році цей двигун був дивно новаторським, з вишуканими інженерними рішеннями і завидними характеристиками (на 14% більше потужності, ніж у старого дволітрового двигуна FSI при меншій витраті палива на 5%).
Але потім почалися скарги. В основному від ланцюга ГРМ .
Погане паливо або короткі зимові поїздки без попереднього підігріву незмінно приводили до детонації, забруднення впускних клапанів сажею, зниженою компресії, різко підвищеної витрати масла. Бувало навіть повне руйнування поршнів.
Peugeot-Citroen 1.6 THP – Prince
Цей двигун теж приносить багато проблем. Найпоширеніша з них – передчасне ослаблення ланцюга ГРМ, заміна якої коштує близько 350 євро. Підшипники розподільного вала також схильні до передчасного зносу – іноді через високі затрати масла. За його рівнем потрібно уважно стежити, інакше це призведе до заміни головки і валів – задоволення на 3000 євро.
Пошкодження ротора турбокомпресора не рідкість, навіть після помірного пробігу – теж досить дорого в ремонті. До електроніці теж досить багато претензій. Взагалі перше покоління особливо проблемне (до 2010 року). Після цього двигун пройшов доопрацювання і став набагато надійніше. PSA досі використовує його в Китаї.
Opel 1.0 R3
Більшість проблем були з більш ранніми версіями цього двигуна, які були пов’язані з поганими матеріалами. Щодо часто бувало дуже раннє запалення і пошкодження поршнів, тріснуті прокладки, проблеми з масляним насосом. У деяких моделях Opel і Vauxhall були змушені повністю замінити свічки запалювання і перепрограмувати блок керування.
Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Leave a Comment