У минулому авто визначалася в першу чергу якістю кузова і тим, наскільки він швидко іржавіє. Відносно прості двигуни зазвичай переживали його, і було звичайною практикою просто замінювати іржаву «упаковку», щоб машина виглядала як нова.
В даний час все навпаки: технології просунулися вперед, а стійких до іржі купе майже не залишилися на ринку. З іншого боку, двигуни стають більш складними: з турбонагнітачами, невеликими обсягами і високим ступенем стиснення, і з безпосереднім уприскуванням. Сьогодні життя автомобіля сильно залежить від двигуна під капотом, тому експерти виділили сім агрегатів, які досить прості і надійні, щоб без проблем пробігти 500 000 км без капітального ремонту. Звичайно, при правильному догляді.
Honda – R20DA
Японці здавна славилися своїми високошвидкісними турбодвигунами. Але в їхньому асортименті є простіший і довговічний – дволітровий двигун. Він випускається з 2006 року і ви знайдете його в Civic, Accord і в найпопулярнішій моделі Honda на вторинному ринку – кросовер CR-V.
Toyota – 2AR-FE
У японській компанії багато двигунів з дуже великим ресурсом – особливо невеликі атмосферні агрегати. Але є і з відносно великим об’ємом, який теж без проблем проїде півмільйона кілометрів – 2,5-літровий 2AR-FE. Він встановлюється в основному в RAV4, але також і в Camry, Highlander і навіть в Lexus ES.
Hyundai / Kia – G4FA і G4FC
Покоління двигунів Gamma було представлено корейцями в 2006 році для заміни старих двигунів Alpha. Найскромніші представники цього сімейства є і найнадійнішими: це 1,4- і 1,6-літрові агрегати з атмосферним начинкою і потужністю від 111 до 123 кінських сил. Тут ступінь стиснення трохи вище, але оскільки вони зазвичай встановлюються на відносно легкі моделі (Accent, Rio, i20), навантаження не дуже велика.
Chevrolet – B15D2
У цього агрегату досить складна історія: початковий концепт був розроблений Suzuki, потім ліцензію купила Daewoo, технологія була вдосконалена, і, нарешті, після банкрутства корейської компанії і її поглинання GM, агрегат виявився в руках Chevrolet. Зараз у продажу третє покоління цього різновиду двигунів з робочим об’ємом 1,5 літра. Сьогодні він встановлюється на Chevrolet Aveo і Cobalt.
Volkswagen BSE
Цей 1,6-літровий атмосферний двигун (MPI) багато хто вважає останнім з великим ресурсом в гамі німецького концерну. Цей агрегат пережив всі «хвороби» і помилки молодості і в своїх останніх версіях дійсно є дуже надійною машиною. Він встановлюється на Polo, Golf V і VI, Jetta, Passat B6 і Skoda Octavia 2. Його 105 коней не надто вражають, але при гарному догляді він прослужить дуже довго.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment