Коли ця умова не дотримується, у клієнта повинні виникнути чіткі сумніви. За рахунок наявності рами, лебідок, порогів і силових бамперів позашляховик досить добре здатний долати перешкоди і витримувати високі показники навантаження, що не властиво для безрамної моделі.
Важливою відмінністю позашляховика і кросовера також можна назвати наявність повнопривідної системи. Експерти кажуть також про оснащення заниженою передачею. Для кросоверів є можливість блокування муфти, а серед справжніх позашляховиків таке рішення не передбачається.
Серед відмінностей варто назвати геометрію кузова, яка повинна мати 45-градусні кути в’їзду і з’їзду, а також присутність залежних передньої і задньої підвіски. Не менш важливим фактором вказана «правильна» позашляхова гума. У автомобіля для руху поза зручного шосе повинне бути днище з листової сталі, а також великий кліренс і мінімум дві блокування.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment