Коли ця умова не дотримується, у клієнта повинні виникнути чіткі сумніви. За рахунок наявності рами, лебідок, порогів і силових бамперів позашляховик досить добре здатний долати перешкоди і витримувати високі показники навантаження, що не властиво для безрамної моделі.
Важливою відмінністю позашляховика і кросовера також можна назвати наявність повнопривідної системи. Експерти кажуть також про оснащення заниженою передачею. Для кросоверів є можливість блокування муфти, а серед справжніх позашляховиків таке рішення не передбачається.
Серед відмінностей варто назвати геометрію кузова, яка повинна мати 45-градусні кути в’їзду і з’їзду, а також присутність залежних передньої і задньої підвіски. Не менш важливим фактором вказана «правильна» позашляхова гума. У автомобіля для руху поза зручного шосе повинне бути днище з листової сталі, а також великий кліренс і мінімум дві блокування.
Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…
Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…
Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…
Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…
Leave a Comment