Авто

Названо п’ять кращих дешевих кросоверів, які рідко ламаються і служать вічно

Share

Після того, як експерти назвали найбільш ненадійні старі кросовери, з’явився список п’яти надійних повнопривідних кросоверів.

Про це пише Rg.ru.

Renault Duster

Французькому виробникові вдалося створити дуже вдалий автомобіль. Найпростіша конструкція, досить витривалі і недорогі в ремонті агрегати при спочатку невисокою ціною сформували на “Дастер” дуже високий попит. Кращим вибором буде бензиновий 2.0-літровий мотор з механічною коробкою передач.

Mitsubishi Outlander I

З широкої гами моторів найпопулярніші бензинові “атмосферники” 2.0 і 2.4. Це двигуни легендарної серії 4G6, які при належному догляді проходять до півмільйона кілометрів, а головною запорукою їх справності служить часта заміна хорошого дорого масла. І механіка, і класичний автомат на Outlander I також ходять довго, якщо про них піклуватися. Головна проблема Mitsubishi Outlander I – висока вартість оригінальних запчастин.

Hyundai Santa Fe I (Classic)

Кросовер із солідною зовнішністю, просторим салоном, досить потужними моторами і, звичайно, відносно невисокою ціною. Машина буває з двома бензиновими моторами і одним дизельним. Бензинові агрегати 2.4 і V6 2.7 можна швидше назвати витривалими, ніж надійними. У обох є ряд особливостей і недоліків, але по-справжньому вони підведуть навряд чи. Головною ознакою їх втоми є підвищена витрата масла, який з’являється після 200-250 тис.км.

Suzuki Grand Vitara

Інтегрована в конструкцію кузова, що несе рама, повноцінна роздавальна коробка і тільки японська збірка. Ці три моменти, перетворюють Grand Vitara в дійсно витривалий автомобіль. При помірній експлуатації цей автомобіль – один з найнадійніших, ремонтопридатність і невибагливих кросоверів. У нього є і недолік – підвищена витрата бензину і масла.

Toyota RAV4 II

В першу чергу варто відмовитися від вибору примхливого дизеля і базового бензинового двигуна 1.8 серії ZZ-FE, який страждав конструктивними прорахунками. А ось надійні ланцюгові бензинові двигуни 2.0 і 2.4 серії AZ-FE можна брати сміливо. Чотириступінчастий автомат U140 – з розряду вічних, якщо також вчасно міняти масло. “Механіка” теж не викликає особливих нарікань. Вузли повного приводу дорогі, але надійні, якщо не мучити їх серйозними позашляховими навантаженнями і стежити за рідинами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Єврокомісія вимагає більше даних від китайських автовиробників

Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…

03.05.2024

Як водіям у “Дії“ отримати копії документів

За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…

03.05.2024

З 4 травня учбові транспортні засоби позначатимуть по-новому

Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…

03.05.2024

Opel Mokka став гібридом і не шокував ціною

Кросовер Opel Mokka вийшов на ринок у новій версії під назвою 1.2 Turbo Hybrid eDTC.…

03.05.2024

У ЄС заявили про необхідність збільшити кількість зарядних станцій для досягнення кліматичних цілей

Асоціація автовиробників Європи (ACEA) порушує тривогу щодо нестачі загальнодоступних зарядних станцій для електромобілів у Євросоюзі.…

03.05.2024

Новий Mercedes G-Class 580 тепер можна купити лише за 30 доларів

Близько тижня тому компанія Mercedes-Benz представила новий G580. Позашляховик отримав електричну технологію EQ і незабаром…

03.05.2024