Після того, як експерти назвали найбільш ненадійні старі кросовери, з’явився список п’яти надійних повнопривідних кросоверів.
Про це пише Rg.ru.
Renault Duster
Французькому виробникові вдалося створити дуже вдалий автомобіль. Найпростіша конструкція, досить витривалі і недорогі в ремонті агрегати при спочатку невисокою ціною сформували на “Дастер” дуже високий попит. Кращим вибором буде бензиновий 2.0-літровий мотор з механічною коробкою передач.
Mitsubishi Outlander I
З широкої гами моторів найпопулярніші бензинові “атмосферники” 2.0 і 2.4. Це двигуни легендарної серії 4G6, які при належному догляді проходять до півмільйона кілометрів, а головною запорукою їх справності служить часта заміна хорошого дорого масла. І механіка, і класичний автомат на Outlander I також ходять довго, якщо про них піклуватися. Головна проблема Mitsubishi Outlander I – висока вартість оригінальних запчастин.
Hyundai Santa Fe I (Classic)
Кросовер із солідною зовнішністю, просторим салоном, досить потужними моторами і, звичайно, відносно невисокою ціною. Машина буває з двома бензиновими моторами і одним дизельним. Бензинові агрегати 2.4 і V6 2.7 можна швидше назвати витривалими, ніж надійними. У обох є ряд особливостей і недоліків, але по-справжньому вони підведуть навряд чи. Головною ознакою їх втоми є підвищена витрата масла, який з’являється після 200-250 тис.км.
Suzuki Grand Vitara
Інтегрована в конструкцію кузова, що несе рама, повноцінна роздавальна коробка і тільки японська збірка. Ці три моменти, перетворюють Grand Vitara в дійсно витривалий автомобіль. При помірній експлуатації цей автомобіль – один з найнадійніших, ремонтопридатність і невибагливих кросоверів. У нього є і недолік – підвищена витрата бензину і масла.
Toyota RAV4 II
В першу чергу варто відмовитися від вибору примхливого дизеля і базового бензинового двигуна 1.8 серії ZZ-FE, який страждав конструктивними прорахунками. А ось надійні ланцюгові бензинові двигуни 2.0 і 2.4 серії AZ-FE можна брати сміливо. Чотириступінчастий автомат U140 – з розряду вічних, якщо також вчасно міняти масло. “Механіка” теж не викликає особливих нарікань. Вузли повного приводу дорогі, але надійні, якщо не мучити їх серйозними позашляховими навантаженнями і стежити за рідинами.