Експерти «Сar and driver» склали рейтинг двигунів, які не “доживають” до позначки в 100 000 км пробігу без ремонту.
З 2008 року компанія BMW стала оснащувати свої деякі моделі двигуном N63B44 . Цей агрегат став наймасовішим винаходом баварських конструкторів в стилі бітурбований V- образного бензинового двигуна. Однак він виявився невдалим. При великих температурних режимах мотор міг вийти з ладу після 40 000 км пробігу.
Силовий агрегат 1,4 TSI був випускався з 2005 по 2015 роки, його ставили на моделі Volkswaqen (Jetta, Golf, Passat, Polo, Tiquan), Skoda (Fabia, Octavia, Rapid, Superb, Yeti), Seat (Altea, Ibiza, Leon) і Audi (A1). Практика показала, що ланцюга ГРМ на ньому треба було міняти при пробігу від 50 до 100 тис. км. Крім того, такі мотори часто відрізнялися підвищеною витратою масла. Варто відзначити, що ці двигуни піддалися значного доопрацювання в 2012 році.
Мотори серії Ford EcoBoost з’явилися в 2010 році. Є кілька варіантів, починаючи з 1,0 літра. Але він не виправдав себе як надійний агрегат. Дуже часто автомобілі з такими двигунами вставали на ремонт, не подолавши позначку в 100 тис. кілометрів пробігу.
У створенні наступного агрегату в даному антирейтингу брали участь фахівці BMW – це сімейство моторв Prince. У цих двигунів об’ємом від 1,4 до 1,6 літрів також відзначалися серйозні недоліки в конструкції, які в подальшому дозволили назвати їх невдалими. У них відзначався підвищений «масложор» і швидкий вихід з ладу механізму ГРМ.