Кузов автомобіля, який отримав назву Цербер, встановлений на просторовій рамі, що є одним цілим з каркасом безпеки. Підвіску для Цербера майстер зібрав вручну. За словами розробника, зламати її практично неможливо. Гумові сайлентблоки він замінив кастомними шарнірами на важелях, що складаються з трьох промислових підшипників.
Автомобіль укомплектували доопрацьованій 5,0-літровою «вісімкою» від Ford, на яку встановили компресор. Це дозволяє агрегату розвивати понад 350 «коней». Але головна «фішка» мотора – величезний крутний момент.
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
Leave a Comment