Головною причиною є екологічні вимоги за показником викидів діоксиду вуглецю.
Таким чином, ще в 2018 році повинен був почати діяти стандарт, згідно з яким всі транспортні засоби не повинні будуть перевищувати показник викидів в 95 гр / км.
Однак, поки що технологічний рівень не може дозволити досягти бажаного результату.
Наступною причиною експерти назвали викиди, які виникають у вихлопі через неповне згоряння палива.
Сьогодні в сучасних агрегатах суміш згорає тільки на 75%, а його залишки потрапляють в систему випуску і надалі догоряють в каталізаторі, в зв’язку з чим пари газу переходять через складні метаморфози перетворення.
Для того, щоб зробити менше показник викидів, необхідно забезпечити якісне згоряння суміші з підвищення ККД мотора.
Третьою причиною виявилося синтетичне паливо.
У 2015 році Volkswagen Group запустила дослідне виробництво синтетичного бензину e-benzin, октанове число якого становить 10, і в паливі не міститься ні сірка, ні бензол, що робить його згоряння менш токсичним.
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Leave a Comment