Головною причиною є екологічні вимоги за показником викидів діоксиду вуглецю.
Таким чином, ще в 2018 році повинен був почати діяти стандарт, згідно з яким всі транспортні засоби не повинні будуть перевищувати показник викидів в 95 гр / км.
Однак, поки що технологічний рівень не може дозволити досягти бажаного результату.
Наступною причиною експерти назвали викиди, які виникають у вихлопі через неповне згоряння палива.
Сьогодні в сучасних агрегатах суміш згорає тільки на 75%, а його залишки потрапляють в систему випуску і надалі догоряють в каталізаторі, в зв’язку з чим пари газу переходять через складні метаморфози перетворення.
Для того, щоб зробити менше показник викидів, необхідно забезпечити якісне згоряння суміші з підвищення ККД мотора.
Третьою причиною виявилося синтетичне паливо.
У 2015 році Volkswagen Group запустила дослідне виробництво синтетичного бензину e-benzin, октанове число якого становить 10, і в паливі не міститься ні сірка, ні бензол, що робить його згоряння менш токсичним.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment