Головною причиною є екологічні вимоги за показником викидів діоксиду вуглецю.
Таким чином, ще в 2018 році повинен був почати діяти стандарт, згідно з яким всі транспортні засоби не повинні будуть перевищувати показник викидів в 95 гр / км.
Однак, поки що технологічний рівень не може дозволити досягти бажаного результату.
Наступною причиною експерти назвали викиди, які виникають у вихлопі через неповне згоряння палива.
Сьогодні в сучасних агрегатах суміш згорає тільки на 75%, а його залишки потрапляють в систему випуску і надалі догоряють в каталізаторі, в зв’язку з чим пари газу переходять через складні метаморфози перетворення.
Для того, щоб зробити менше показник викидів, необхідно забезпечити якісне згоряння суміші з підвищення ККД мотора.
Третьою причиною виявилося синтетичне паливо.
У 2015 році Volkswagen Group запустила дослідне виробництво синтетичного бензину e-benzin, октанове число якого становить 10, і в паливі не міститься ні сірка, ні бензол, що робить його згоряння менш токсичним.
Деякі водії звикли заздалегідь міняти шини на зимові. З одного боку, це може бути виправдано,…
Коли патрульний дістає бланк протоколу, багато водіїв починають нервувати, але саме в ці моменти поведінка…
Здавалося б, безпека має бути на першому місці, особливо коли водій і пасажири вирушають у…
Автоексперт пояснив, як правильно обирати зимові шини. За його словами, насамперед варто визначитися з типом…
Тривале очікування нової бюджетної SUV-моделі Nissan добігає кінця. Японський автовиробник анонсував новий кросовер, який буде…
З часом навіть найякісніші автомобільні шини зношуються, втрачаючи свої властивості та безпечність. Проте їхній термін…
Leave a Comment