Головною причиною є екологічні вимоги за показником викидів діоксиду вуглецю.
Таким чином, ще в 2018 році повинен був почати діяти стандарт, згідно з яким всі транспортні засоби не повинні будуть перевищувати показник викидів в 95 гр / км.
Однак, поки що технологічний рівень не може дозволити досягти бажаного результату.
Наступною причиною експерти назвали викиди, які виникають у вихлопі через неповне згоряння палива.
Сьогодні в сучасних агрегатах суміш згорає тільки на 75%, а його залишки потрапляють в систему випуску і надалі догоряють в каталізаторі, в зв’язку з чим пари газу переходять через складні метаморфози перетворення.
Для того, щоб зробити менше показник викидів, необхідно забезпечити якісне згоряння суміші з підвищення ККД мотора.
Третьою причиною виявилося синтетичне паливо.
У 2015 році Volkswagen Group запустила дослідне виробництво синтетичного бензину e-benzin, октанове число якого становить 10, і в паливі не міститься ні сірка, ні бензол, що робить його згоряння менш токсичним.
Президент США Дональд Трамп ввів нові тарифи, які стосуються продукції з численних країн. Під вплив…
Наші експерти у пошуку гідних альтернатив седанам Toyota Camry 2016–2018 років запропонували кілька варіантів, які…
Водії часто отримують штрафи за неувімкнену аварійну світлову сигналізацію після зупинки автомобіля поліцією, навіть якщо…
Після того, як Дональд Трамп ввів нові тарифи на імпорт автомобілів до США, стало зрозуміло,…
Фото нового Toyota RAV4 без камуфляжу з’явилися в Японії. Офіційний дебют шостого покоління цієї популярної…
Subaru готується оновити свою легендарну модель — Outback. Цей кросовер, який із 1990-х років асоціюється…
Leave a Comment