5 сучасних моторів, які не пройдуть і 100 000 км

Час читання: 2 хв.
0

Купуючи машину, кожен покупець мріє про те, що вона буде ходити довго і без ремонту. Однак у більшості сучасних моторів низький ресурс.

У цьому матеріалі розповімо про п’ять двигунів, які, ймовірно, не пройдуть і сотню тисяч кілометрів пробігу спираючись на думку моториста, який перебрав не один движок.

BMW N 63b44

Реклама

Всі звикли до надійних движків-мільйонників від БМВ. Однак, тут інша історія.

Цим мотором оснащували автомобілі, що виходили з конвеєра, починаючи з 2008 р їх конструкція була визнана невдалою. Через розташування турбін в блоці двигуна, він часто перегрівається.

При частих перегрівах, движок виходить з ладу вже на 40 тисячах пробігу. Уникнути подібних поломок допомагає розмірена їзда з мінімальною можливістю потрапити в пробки.

WV 1,4 TSI

Цей движок ставлять на Ауді, деякі Фольци і Шкоди. Він володіє достатнім ресурсом, але його ланцюг розтягується після проходження 60 тисяч кілометрів. Рідше обривається привід масляного насоса.

Мерс М271 Е18 ML/AL

Цей мотор не можна назвати сучасним, ним оснащували автомобілі Мерседес, починаючи з 2002 р Класична болячка – розтягнення ланцюга ГРМ після сорока тисяч пробігу.

Ford Екобуст

На початку експлуатації цих моторів, вони отримали масу позитивних відгуків. Їх вважали революційним проривом.

Однак, «прорив» не вдався. Більшість власників машин з цими двигунами потрапили на капіталку не відкатали навіть ста тисяч пробігу.

Пежо, Сітроен ТНР (Prince, EP6)

Незважаючи на те, що цей мотор розробляли за участю і під контролем концерну БМВ, він вийшов невдалим. Це класичний випадок, який свідчить, що баварці не завжди створюють відмінні двигуни.

У цьому випадку немає сенсу говорити ні про достоїнства, ні про недоліки. Загальна характеристика залишається негативною.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!