Видання Autocar вирішило на практиці визначити, скільки кожен електромобіль, який бере участь в експерименті, зможе реально проїхати на одній зарядці.
Варто сказати, що існує кілька систем, за якими оцінюють запас ходу електрокарів: NEDC , WLTP і EPA . Причому остання, американська система випробувань вважається найсуворішою. Але британські журналісти вирішили не спиратися на дані, які зафіксовані на папері, тому вони протестували 12 електрокарів на практиці.
В результаті випробувань лідером по запасом ходу був визнаний електричний кросовер Hyundai Kona Electric , який зміг проїхати на одній зарядці 417 км. Ємність його акумулятора становить всього 64 кВт * год. Друге місце отримали відразу дві моделі: Jaguar I-Pace і Kia Niro EV . Їх результат виявився рівним 407 км. При цьому якщо британський електрокар має акумулятором на 90 кВт * год, то представник південнокорейського автопрому – всього 64 кВт * год.
На четвертому місці опинилася модель Tesla Model 3 Performance показником 385 км на одній зарядці. І замикає ТОП-5 електрокарів з найбільшим запасом ходу за результатами випробувань кросовер Tesla Model X P100D з акумуляторною батареєю на 100 кВт * год.
Крім того, результати інших протестованих журналістами електромобілів виявилися наступними: Nissan LEAF e + – 349 км, Mercedes-Benz EQC – 335 км, Tesla Model S 75 кВт * год – 328 км, Audi e-tron – 315 км, Renault ZOE R135 – 309 км, Tesla Model 3 Standard Range Plus – 291 км і BMW i3 – 266 км. Загальна картина проведеного експерименту показала, що, по-перше, більш ємна акумуляторна батарея не завжди означає більший запас ходу, і, по-друге, в більшості випадків результати системи EPA знаходяться ближче до дійсності, ніж у інших систем вимірювання.