Проблеми з якістю збірки тягнуться за Теслою з самого заснування компанії. Перші огляди нового кросовера Tesla Model Y підтвердили, що низька якість кольору передалася йому у спадок. Тепер якість збірки оцінили на професійному рівні: свій вердикт винесла інженерингова компанія Munro & Associates.
Заснована в 1988 році фірма займається консалтингом: до неї звертаються підприємства, які хочуть отримати незалежну оцінку власних методів виробництва і якості збірки. Засновник і беззмінний керівник Сенді Мунро за останні десятиліття розібрав понад 400 машин, тому йому є з чим порівнювати.
За підсумками своїх досліджень пан Мунро складає докладний звіт, обсяг якого нерідко перевищує 400 сторінок. Його може купити не тільки сам виробник того чи іншого автомобіля, але і будь-який бажаючий. На щастя, інженери випускають і більш прості для вивчення матеріали, в тому числі ролики на YouTube.
На Model Y були виявлені традиційні для Тесли проблеми. По всьому кузову «гуляють» зазори, деякі елементи погано закріплені, а часом деталі зламані або взагалі відсутні. Наприклад, декоративна пластикова накладка під капотом, яка приховує акумулятор, різні трубки і інші нутрощі, взагалі не була закріплена: деякі кліпси виявилися зламані, інші просто були відсутні. Зауважимо, що мова йде про новий автомобіль.
З кузовними елементами теж не все так просто. Деякі деталі встановлені з чудовою точністю (фахівець похвалив передні двері), але інші стоять криво. Наприклад, зазор між задніми ліхтарями і кузовом з одного боку становить 3,5 мм, а з іншого – відразу 6 мм.
Під час обходу електромобіля Сенді Мунро тримає в руках планшет з таблицею, в якій зеленим кольором відзначені зазори в межах норми, червоним – нерівномірні. Неважко помітити, що на листку переважає червоний колір.
Незважаючи на це, в цілому інженер похвалив Tesla Model Y. Він зазначив, що поки електромобіль знаходиться на ранньому етапі виробництва, тому у Тесли є можливість виправити всі недоліки.
Цікавий факт: сам Мунро у всіх роликах носить респіратор, а на одній із шаф висить жартівливий постер фільму Home Alone ( «Один вдома»), який як би закликає всіх залишитися вдома в період пандемією коронавирусу.