Авто

Автоексперти розповіли про правила подолання нерівностей на дорозі

Share

Долаючи перешкоди на дорогах, такі як ями і напливи, водій ризикує завдати шкоди ходової системі і потрапити в аварійну ситуацію. Автоексперти розповіли, як вийти з положення з найменшими втратами.

Щоб подолати нерівності, можна використовувати метод «польоту» над ними, запозичений у автогонщиків. Водій повинен проїхати перешкоду так, щоб колеса тільки злегка стосувалися асфальту, або ж щоб в цей момент вони були максимально розвантажені. Так, якщо під час ходу різко загальмувати, то транспортний засіб «клюне», що призведе до стиснення передніх пружин амортизатора і розвантаження задніх. При натисканні газу відбувається зворотний процес. Різкий поворот керма вправо зменшить навантаження на ліву частину машини, і навпаки.

Щоб подолати нерівності, можна використовувати метод «польоту» над ними, запозичений у автогонщиків. Водій повинен проїхати перешкоду так, щоб колеса тільки злегка стосувалися асфальту, або ж щоб в цей момент вони були максимально розвантажені. Так, якщо під час ходу різко загальмувати, то транспортний засіб «клюне», що призведе до стиснення передніх пружин амортизатора і розвантаження задніх. При натисканні газу відбувається зворотний процес. Різкий поворот керма вправо зменшить навантаження на ліву частину машини, і навпаки.

Водій, наближаючись до ями, але не доїжджаючи до неї, може різко натиснути на гальмо, тим самим навантаживши передню підвіску. Перед самою нерівністю педаль слід відпустити, що поверне автомобіль в початковий стан. На малій швидкості при в’їзді в яму необхідно додати газ, через що підніметься ніс транспортного засобу, тому його передня частина пройде западину без завантаженої осі. Також існує метод контрсмещеніем, що має на увазі поворот керма вліво при наїзді на яму правими колесами і їх утримання у напрямку перешкоди. Згідно ПДР, забороняється об’їзд подібних нерівностей по зустрічній смузі, а швидкість при їх появі повинна бути обов’язково знижена.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024