Авто

Автоексперти розповіли про правила подолання нерівностей на дорозі

Share

Долаючи перешкоди на дорогах, такі як ями і напливи, водій ризикує завдати шкоди ходової системі і потрапити в аварійну ситуацію. Автоексперти розповіли, як вийти з положення з найменшими втратами.

Щоб подолати нерівності, можна використовувати метод «польоту» над ними, запозичений у автогонщиків. Водій повинен проїхати перешкоду так, щоб колеса тільки злегка стосувалися асфальту, або ж щоб в цей момент вони були максимально розвантажені. Так, якщо під час ходу різко загальмувати, то транспортний засіб «клюне», що призведе до стиснення передніх пружин амортизатора і розвантаження задніх. При натисканні газу відбувається зворотний процес. Різкий поворот керма вправо зменшить навантаження на ліву частину машини, і навпаки.

Щоб подолати нерівності, можна використовувати метод «польоту» над ними, запозичений у автогонщиків. Водій повинен проїхати перешкоду так, щоб колеса тільки злегка стосувалися асфальту, або ж щоб в цей момент вони були максимально розвантажені. Так, якщо під час ходу різко загальмувати, то транспортний засіб «клюне», що призведе до стиснення передніх пружин амортизатора і розвантаження задніх. При натисканні газу відбувається зворотний процес. Різкий поворот керма вправо зменшить навантаження на ліву частину машини, і навпаки.

Водій, наближаючись до ями, але не доїжджаючи до неї, може різко натиснути на гальмо, тим самим навантаживши передню підвіску. Перед самою нерівністю педаль слід відпустити, що поверне автомобіль в початковий стан. На малій швидкості при в’їзді в яму необхідно додати газ, через що підніметься ніс транспортного засобу, тому його передня частина пройде западину без завантаженої осі. Також існує метод контрсмещеніем, що має на увазі поворот керма вліво при наїзді на яму правими колесами і їх утримання у напрямку перешкоди. Згідно ПДР, забороняється об’їзд подібних нерівностей по зустрічній смузі, а швидкість при їх появі повинна бути обов’язково знижена.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Скандал світового масштабу в автопромі: автовиробники шпигуть за власниками своїх машин

Сучасні автомобілі, обладнані численними камерами, GPS-трекерами та пристроями для аудіозапису, нагадують комп'ютери на колесах. Ці…

06.05.2024

Оновлений Cadillac Escalade із вражаючим дисплеєм розкрили до прем’єри

Оновлений Cadillac Escalade із диким дисплеєм розкрили до прем'єри. У США зняли флагман General Motors…

06.05.2024

BMW випустить власний позашляховик – конкурент Toyota Land Cruiser і Land Rover Defender

У світі автомобільної індустрії завжди є місце для нових трендів та напрямів розвитку. BMW, відомий…

06.05.2024

Jeep почне фарбувати пікапи Gladiator у яскраво-рожевий колір

Jeep почне фарбувати пікапи Gladiator у яскраво-рожевий колір. Глава бренду в Північній Америці Білл Пеффер…

06.05.2024

ТОП-4 головні ознаки несправності гальмівних колодок

Перевірка стану гальмівних колодок автомобіля перед літнім сезоном особливо важлива, тому що після довгої морозної…

06.05.2024

У США нові Toyota Land Cruiser Prado/250 продають із шаленими дилерськими націнками

Toyota поступово розширює ринки збуту нового покоління свого знаменитого рамного позашляховика Land Cruiser Prado, який…

06.05.2024