Пам’ятайте, минулого тижня Volkswagen і Audi збільшили інтервали між елементами своїх логотипів, пропагуючи таким чином соціальну дистанцію, яка вважається ефективним заходом щодо запобігання поширенню коронавірусу Covid-19? Так ось, до пропаганди дистанції приєднався Mercedes-Benz – він опублікував на своїй сторінці в FB новий варіант свого логотипу.
«Карантинна» версія емблеми Mercedes-Benz виконана так: центральна променева зірка стала меншою і не контактує з круглим обідком. Нагадаємо, що в логотипі Volkswagen букви V і W трохи розходяться в сторони, а у Audi роз’їжджаються один від одного кільця. Відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я, в громадських місцях одна від одної слід перебувати на відстані не менше одного метра.
Новий логотип Mercedes-Benz зібрав за добу майже 155 000 лайків і більше 3100 коментарів.
Станом на 31 березня в світі кількість хворих Covid-19 перевищила позначку 800 000 осіб, в Україні зареєстровано 669 випадків зараження.
Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…
Tesla представила оновлені базові версії Model 3 і Model Y, які більше не оснащуються FM/AM-радіо.…
Audi представила оновлену версію кросовера Q5L 2026 року, орієнтовану на китайський ринок. Модель отримала збільшену…
Багато водіїв вважають, що траса безпечніша за міські дороги, проте на швидкісних ділянках наслідки ДТП…
Попри популярність, деякі автомобілі мають серйозні технічні проблеми, через які навіть досвідчені механіки часто радять…
Підвищена витрата оливи - поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність…
Leave a Comment