Пам’ятайте, минулого тижня Volkswagen і Audi збільшили інтервали між елементами своїх логотипів, пропагуючи таким чином соціальну дистанцію, яка вважається ефективним заходом щодо запобігання поширенню коронавірусу Covid-19? Так ось, до пропаганди дистанції приєднався Mercedes-Benz – він опублікував на своїй сторінці в FB новий варіант свого логотипу.
«Карантинна» версія емблеми Mercedes-Benz виконана так: центральна променева зірка стала меншою і не контактує з круглим обідком. Нагадаємо, що в логотипі Volkswagen букви V і W трохи розходяться в сторони, а у Audi роз’їжджаються один від одного кільця. Відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я, в громадських місцях одна від одної слід перебувати на відстані не менше одного метра.
Новий логотип Mercedes-Benz зібрав за добу майже 155 000 лайків і більше 3100 коментарів.
Станом на 31 березня в світі кількість хворих Covid-19 перевищила позначку 800 000 осіб, в Україні зареєстровано 669 випадків зараження.
В Китаї запустили в продаж новий економічний електричний пікап під назвою Kayu GMF. Цей компактний…
За даними "Укравтопрому", в 2024 році в Україні було зареєстровано 4 майже 3700 старих автомобілів…
Японська компанія випустила хетчбек Toyota Corolla в 2025 році, але не змінила ціну на цю…
Новий Volkswagen Golf GTI, крім інновацій, отримав нову інформаційно-розважальну систему, нове програмне забезпечення, новий дизайн.…
Не так давно кросовер Dacia Duster 2024 отримав серйозне оновлення. Автомобіль вже продається на основному…
Відомий американський Автомеханік Скотті Кілмер закликав водія постійно стежити за технічним станом автомобіля. Серед іншого,…
Leave a Comment