Пам’ятайте, минулого тижня Volkswagen і Audi збільшили інтервали між елементами своїх логотипів, пропагуючи таким чином соціальну дистанцію, яка вважається ефективним заходом щодо запобігання поширенню коронавірусу Covid-19? Так ось, до пропаганди дистанції приєднався Mercedes-Benz – він опублікував на своїй сторінці в FB новий варіант свого логотипу.
«Карантинна» версія емблеми Mercedes-Benz виконана так: центральна променева зірка стала меншою і не контактує з круглим обідком. Нагадаємо, що в логотипі Volkswagen букви V і W трохи розходяться в сторони, а у Audi роз’їжджаються один від одного кільця. Відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я, в громадських місцях одна від одної слід перебувати на відстані не менше одного метра.
Новий логотип Mercedes-Benz зібрав за добу майже 155 000 лайків і більше 3100 коментарів.
Станом на 31 березня в світі кількість хворих Covid-19 перевищила позначку 800 000 осіб, в Україні зареєстровано 669 випадків зараження.
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Leave a Comment