Пам’ятайте, минулого тижня Volkswagen і Audi збільшили інтервали між елементами своїх логотипів, пропагуючи таким чином соціальну дистанцію, яка вважається ефективним заходом щодо запобігання поширенню коронавірусу Covid-19? Так ось, до пропаганди дистанції приєднався Mercedes-Benz – він опублікував на своїй сторінці в FB новий варіант свого логотипу.
«Карантинна» версія емблеми Mercedes-Benz виконана так: центральна променева зірка стала меншою і не контактує з круглим обідком. Нагадаємо, що в логотипі Volkswagen букви V і W трохи розходяться в сторони, а у Audi роз’їжджаються один від одного кільця. Відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я, в громадських місцях одна від одної слід перебувати на відстані не менше одного метра.
Новий логотип Mercedes-Benz зібрав за добу майже 155 000 лайків і більше 3100 коментарів.
Станом на 31 березня в світі кількість хворих Covid-19 перевищила позначку 800 000 осіб, в Україні зареєстровано 669 випадків зараження.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment