Авто

Maserati перенесла процесс перезапуска бренда на осень

Share

Компания Maserati перенесла процесс перезапуска бренда на осень. Причиной стала пандемия коронавируса, объявленная ВОЗ и последовавший за этим ввод множественных ограничительных мер со стороны различных государств по всему миру.

Изначально событие под названием MMXX: The Way Forward должно было стать моментом начала совершенно новой главы в истории производителя транспортных средств из Италии. В соответствии с планами бренда, мероприятие должно было состояться в мае. Вследствие изменения ситуации на глобальном уровне процесс перезапуска бренда был отложен до сентября текущего года. Во время мероприятия должна пройти премьера нового спорткара MC20 от компании Maserati.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Maserati

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025