Авто

Топ-5 культових автомобілів, які прийшли до нас з 90-х

Share

Гібридні авто та електромобілі – це, звичайно, добре. Але останніми роками ХХ століття можуть з гордістю представити свої власні культові автомобілі, які вже тоді вражали уяву своїми потужними характеристиками.

Mercedes-Benz E-Class (W124)

Седан бізнес-класу Mercedes-Benz W124 випускався з 1984 по 1996 рік. Сьогодні тисячі автомобілів цієї моделі їздять дорогами усього світу. Бензинові інжекторні мотори об’ємом від 2,0 до 5,0 літрів виходжують до 500 000 кілометрів, а дизелі взагалі вважаються “мільйонниками”. Найголовніше – належний догляд за цими автомобілями.

BMW 5 Series E34

Решта на дорогах моделі BMW E34, як і двадцять років тому, відрізняються хорошою динамікою, чуйнтливою керованістю, комфортом при тривалих поїздках. Вибираючи старий автомобіль, не варто брати бензинові двигуни об’ємом до 3 літрів, оскільки вони занадто слабкі. V-подібних 8-циліндрових і турбодизелів також варто уникати через менший ресурс і дорогий ремонт.

Audi A6 (C4)

Від початку і до середини 90-х років німецькі седани Audi 100 були популярні через оцинкований кузов і повний привід. У наші дні ці машини популярні завдяки тому ж таки кузову, який відрізняється довговічністю. Також свою роль грає низька вартість.

Volkswagen Passat B3/B4

Volkswagen Passat – автомобіль нижчого класу, ніж його попередники. Проте цей автомобіль завоював статус легенди 1990-х. Passat B3 почали випускати в 1988 році, а в 1993 був проведений рестайлінг, який суттєво змінив зовнішній вигляд автомобіля. Автомобілі Passat B3/B4 відомі як невибагливі машини з дуже надійною підвіскою і довговічним двигуном. Також їх можна придбати за досить помірною ціною.

Honda Accord

Численні седани Honda Accord залишили після себе безліч хвалебних відгуків. Японські машини 1990-х мають хорошу динаміку і багату комплектацію. Ціни на старі Accord більш ніж доступні. На жаль, в українських реаліях ці автомобілі досить швидко зношуються, а придбати нові деталі – недешева розкіш.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що робити, якщо ваше авто заблокували на парковці

Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…

27.06.2025

Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…

27.06.2025

Правильне розміщення відеореєстратора: як уникнути штрафу водіям в Україні

Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…

27.06.2025

Оновлений Renault Megane кросовер вперше показали на фото

Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…

27.06.2025

Renault представить бюджетний кросовер C-класу

Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…

27.06.2025

Skoda і Volkswagen готують автомобілі нового типу

Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…

27.06.2025