Авто

Компанія Volkswagen починає продажі кросовера-кабріолета T-Roc

Протягом півтора тижнів у дилерів Volkswagen можна буде придбати відкриту версію компактного кросовера T-Roс. Однак мова йде поки лише про німецький ринок, де автомобіль оцінили від 27 495 євро. Автовиробник позіціанірует новинку як «перший кросовер-кабріолет в компактному класі» і єдиний автомобіль зі складаним верхом в лінійці бренду.

Нагадаємо, що публіці відкриту версію моделі вперше показали ще влітку минулого року. Від стандартної версії моделі відкритий T-Roc відрізняється відсутністю задніх дверей і наявністю тканиннмс складним дахом на чотирьох поперечках, який можна опустити і підняти всього за 30 секунд на швидкості до 30 км / г. Керувати процесом можна як з брелока, так і з салону шляхом натискання однієї кнопки. Колісну базу довелося збільшити на 40 мм, щоб організувати місце для складеного даху, а ззаду встановити дугу безпеки. Це дозволило збільшити довжину автомобіля. Однак обсяг багажника довелося скоротити з 445 до 284 літрів.

Моторна гамма кабріолета запозичена у базового T-Roc і представлена ​​бензиновими агрегатами – «турботрійкою» об’ємом 1,0 літра і 1,5-літровою “турбочетвіркою», віддача яких становить 115 і 150 к.с. відповідно. Пару всім моторам становить механічна трансмісія, а для більш потужного варіанту також передбачений «робот» DSG.

Також крос-кабріолет можна замовити зі «спортивним» пакетом R-Line, в який входять 17- або 19-дюймові диски і новий пластиковий обвіс кузова. Покупцям в якості опції доступні аудіосистема з 12 динаміками, мультимедійний комплекс MIB3 з електронної eSIM-картою та цифрова панель приладів.

Виробництво кабріолетів T-Roc буде здійснюватися на заводі Volkswagen в німецькому місті Оснабрюк. Компанія має намір щорічно продавати близько 20 тис. екземплярів моделі зі складним дахом. Для порівняння, за 2а роки присутності на ринку стандартного T-Roc модель була продана в кількості 360 тис. одиниць.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025