Авто

Компанія Volkswagen починає продажі кросовера-кабріолета T-Roc

Share

Протягом півтора тижнів у дилерів Volkswagen можна буде придбати відкриту версію компактного кросовера T-Roс. Однак мова йде поки лише про німецький ринок, де автомобіль оцінили від 27 495 євро. Автовиробник позіціанірует новинку як «перший кросовер-кабріолет в компактному класі» і єдиний автомобіль зі складаним верхом в лінійці бренду.

Нагадаємо, що публіці відкриту версію моделі вперше показали ще влітку минулого року. Від стандартної версії моделі відкритий T-Roc відрізняється відсутністю задніх дверей і наявністю тканиннмс складним дахом на чотирьох поперечках, який можна опустити і підняти всього за 30 секунд на швидкості до 30 км / г. Керувати процесом можна як з брелока, так і з салону шляхом натискання однієї кнопки. Колісну базу довелося збільшити на 40 мм, щоб організувати місце для складеного даху, а ззаду встановити дугу безпеки. Це дозволило збільшити довжину автомобіля. Однак обсяг багажника довелося скоротити з 445 до 284 літрів.

Моторна гамма кабріолета запозичена у базового T-Roc і представлена ​​бензиновими агрегатами – «турботрійкою» об’ємом 1,0 літра і 1,5-літровою “турбочетвіркою», віддача яких становить 115 і 150 к.с. відповідно. Пару всім моторам становить механічна трансмісія, а для більш потужного варіанту також передбачений «робот» DSG.

Також крос-кабріолет можна замовити зі «спортивним» пакетом R-Line, в який входять 17- або 19-дюймові диски і новий пластиковий обвіс кузова. Покупцям в якості опції доступні аудіосистема з 12 динаміками, мультимедійний комплекс MIB3 з електронної eSIM-картою та цифрова панель приладів.

Виробництво кабріолетів T-Roc буде здійснюватися на заводі Volkswagen в німецькому місті Оснабрюк. Компанія має намір щорічно продавати близько 20 тис. екземплярів моделі зі складним дахом. Для порівняння, за 2а роки присутності на ринку стандартного T-Roc модель була продана в кількості 360 тис. одиниць.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Власники нових Lexus GX скаржаться на якість позашляховиків

У профільних групах у соціальних мережах з'явилися фотографії машин із «розплавленими» деталями екстер'єру. Господарі Lexus…

11.01.2025

Нові Dacia Sandero і Jogger: розкрито зовнішність моделей

Dacia готується до оновлення своїх популярних моделей Sandero та Jogger у 2025 році. Оновлені версії…

11.01.2025

Електричні, гібридні чи бензинові автомобілі: що обрати

Яким буде майбутнє автотранспорту в Україні– з ДВЗ, гібридами чи електрокарами? Це питання турбує багатьох,…

11.01.2025

Toyota Hilux 2026 на тестах: як виглядатиме новий пікап

Toyota вже розкрила на патентних зображеннях у Таїланді оновлене покоління пікапа Hilux, яке вражає своїм…

11.01.2025

Дії поліції, які роблять штраф недійсним: на що звернути увагу

Часто, коли бачиш поліцейського на дорозі, одразу починаєш панікувати, забувати про все на світі та…

11.01.2025

За яку помилку пасажира водію загрожує штраф: ключові деталі

Багато українських водіїв забувають, що відповідальність на дорозі стосується не лише їхніх власних дій, а…

11.01.2025