Авто

Компанія Volkswagen починає продажі кросовера-кабріолета T-Roc

Share

Протягом півтора тижнів у дилерів Volkswagen можна буде придбати відкриту версію компактного кросовера T-Roс. Однак мова йде поки лише про німецький ринок, де автомобіль оцінили від 27 495 євро. Автовиробник позіціанірует новинку як «перший кросовер-кабріолет в компактному класі» і єдиний автомобіль зі складаним верхом в лінійці бренду.

Нагадаємо, що публіці відкриту версію моделі вперше показали ще влітку минулого року. Від стандартної версії моделі відкритий T-Roc відрізняється відсутністю задніх дверей і наявністю тканиннмс складним дахом на чотирьох поперечках, який можна опустити і підняти всього за 30 секунд на швидкості до 30 км / г. Керувати процесом можна як з брелока, так і з салону шляхом натискання однієї кнопки. Колісну базу довелося збільшити на 40 мм, щоб організувати місце для складеного даху, а ззаду встановити дугу безпеки. Це дозволило збільшити довжину автомобіля. Однак обсяг багажника довелося скоротити з 445 до 284 літрів.

Моторна гамма кабріолета запозичена у базового T-Roc і представлена ​​бензиновими агрегатами – «турботрійкою» об’ємом 1,0 літра і 1,5-літровою “турбочетвіркою», віддача яких становить 115 і 150 к.с. відповідно. Пару всім моторам становить механічна трансмісія, а для більш потужного варіанту також передбачений «робот» DSG.

Також крос-кабріолет можна замовити зі «спортивним» пакетом R-Line, в який входять 17- або 19-дюймові диски і новий пластиковий обвіс кузова. Покупцям в якості опції доступні аудіосистема з 12 динаміками, мультимедійний комплекс MIB3 з електронної eSIM-картою та цифрова панель приладів.

Виробництво кабріолетів T-Roc буде здійснюватися на заводі Volkswagen в німецькому місті Оснабрюк. Компанія має намір щорічно продавати близько 20 тис. екземплярів моделі зі складним дахом. Для порівняння, за 2а роки присутності на ринку стандартного T-Roc модель була продана в кількості 360 тис. одиниць.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

В Україні зростає кількість випадків незаконного відсторонення водіїв від керма

В Україні фіксують зростання випадків необґрунтованого відсторонення водіїв від керування авто за підозрою у нетверезому…

14.06.2025

ТОП причин, чому СТО не хоче ремонтувати ваш автомобіль

Багато хто вважає, що на СТО можуть усунути будь-яку несправність авто. Однак іноді майстри відмовляються…

14.06.2025

Експлуатація електромобіля в спеку: що варто знати про зарядку та водіння

В Україні кількість електромобілів вже перевищила 160 тисяч, і влітку ці транспортні засоби потребують особливої…

13.06.2025

Серія моторних олив LIQUI MOLY Top Tec — інтелектуальний захист сучасних двигунів

Автомобільна промисловість стрімко розвивається, і двигуни стають усе складнішими, ефективнішими й екологічнішими. Разом із ними…

13.06.2025

Алкотестер може помилятися: що не варто їсти перед поїздкою

В Україні щороку зростає кількість випадків позбавлення водійських прав за керування у стані сп’яніння. Проте…

13.06.2025

Чому автомобіль їде жвавіше в дощ і прохолодну погоду

Водії часто помічають, що в дощову або прохолодну погоду автомобіль ніби їде жвавіше. Двигун працює…

13.06.2025