Авто

Названі 5 причин, чому сучасні автомобілі не іржавіють

Share

В компанії Volkswagen назвали 5 причин, чому сучасні автомобілі не іржавіють

На прикладі інноваційного кузовного цеху у Вольфсбурзі журналісти з’ясували, що в даний час існує п’ять основних методів боротьби з виникненням корозії на кузові: ущільнювачі в швах, хороша герметизація порожнин, відточена лакофарбова технологія, оцинковка і антикорозійне покриття з так званим «запечатуванням». Причому всі можливі варіанти захисту продумуються ще на етапі проектування кузова.

Важливою складовою довговічності кузова є якісна сталь, яка за останнє десятиліття набула масу корисних властивостей – вона стала щільніша і міцніша, що дозволяє виробництву наносити більше захисних матеріалів, а готовому кузову залишатися більш стійким до виникнення іржі. Крім того, не мале значення відіграє і форма самих кузовних елементів. Особливу увагу інженери Volkswagen приділяють дверним панелям.

«Двері автомобіля, як правило, піддаються впливу вологи і тому називаються «вологими зонами». Дощова вода стікає в двері з вікна, але не затримується там, а виходить через спеціальні зливні отвори. У нижній порожнині дверей, де внутрішня і зовнішня частини сходяться, інженери передбачили потрійний захист. Сама порожнина заповнена промисловим клеєм, як і всі тонкі шовні ущільнення, а на внутрішні частини дверей наноситься покриття з воску», – кажуть представники марки.

Сучасні кузови піддаються обробці хімічними антикорозійними речовинами і проходять динамічні тести методом штучного старіння. Всього використовується 6 захисних шарів. З 1991 року компанія почала робити оцинкування – це і є перший захисний шар. Після цього деталь піддається фосфатуванню методом занурення у ванну з хімічним розчином. Далі йде катодне покриття, кузов покривають наповнювачем, основним кольором і лаком. Так на поверхні утворюється багаторівневий захисний шар.

В процесі виробництва тієї чи іншої моделі автомобіля на спеціальних полігонах проводяться динамічні випробування на стійкість до корозії, причому імітується різний тип дорожнього покриття, а еквівалент шестимісячним випробуванням становить 12 років звичайної їзди. Однак незважаючи на усі вжиті заходи метал продовжує зазнавати впливу навколишнього середовища і, як наслідок, іржавіти. На жаль, зупинити цей процес неможливо, його можна лише уповільнити.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Експерт поділився порадами, що обов’язково мати в автомобілі для їзди зимовим бездоріжжям

Зима в Україні часто буває непередбачуваною, і передбачити її погодні умови не завжди просто. Однак…

03.01.2025

Експерт розповів, в яких випадках варто купувати вживані зимові шини

сновні чинники, що впливають на ефективність зимових шин: Залишкова глибина протектора Нові зимові шини мають…

03.01.2025

Заборона на ввезення популярних автомобілів в Україну: що потрібно знати водіям

З 2025 року в Україні заборонено імпортувати нові легкові автомобілі з екологічним стандартом нижче Євро-6.…

03.01.2025

Вражаючі функції машин, які ви могли не знати

Сучасні автовиробники постійно розширюють асортимент можливостей автомобілів, і багато автовласників не підозрюють про приховані функції…

03.01.2025

ТОП-5 найбільш надійних авто, що проїдуть сотні тисяч кілометрів без проблем

На сьогоднішній день з бюджетом в 500 тисяч гривень можна розраховувати тільки на покупку автомобіля,…

03.01.2025

Volkswagen представив гібрид Caddy Kombi місткістю до 7 місць

Volkswagen розширює лінійку Caddy , представивши новий Caddy Kombi 2025 - сімейний автомобіль на базі…

03.01.2025