Авто

Названі 5 причин, чому сучасні автомобілі не іржавіють

В компанії Volkswagen назвали 5 причин, чому сучасні автомобілі не іржавіють

На прикладі інноваційного кузовного цеху у Вольфсбурзі журналісти з’ясували, що в даний час існує п’ять основних методів боротьби з виникненням корозії на кузові: ущільнювачі в швах, хороша герметизація порожнин, відточена лакофарбова технологія, оцинковка і антикорозійне покриття з так званим «запечатуванням». Причому всі можливі варіанти захисту продумуються ще на етапі проектування кузова.

Важливою складовою довговічності кузова є якісна сталь, яка за останнє десятиліття набула масу корисних властивостей – вона стала щільніша і міцніша, що дозволяє виробництву наносити більше захисних матеріалів, а готовому кузову залишатися більш стійким до виникнення іржі. Крім того, не мале значення відіграє і форма самих кузовних елементів. Особливу увагу інженери Volkswagen приділяють дверним панелям.

«Двері автомобіля, як правило, піддаються впливу вологи і тому називаються «вологими зонами». Дощова вода стікає в двері з вікна, але не затримується там, а виходить через спеціальні зливні отвори. У нижній порожнині дверей, де внутрішня і зовнішня частини сходяться, інженери передбачили потрійний захист. Сама порожнина заповнена промисловим клеєм, як і всі тонкі шовні ущільнення, а на внутрішні частини дверей наноситься покриття з воску», – кажуть представники марки.

Сучасні кузови піддаються обробці хімічними антикорозійними речовинами і проходять динамічні тести методом штучного старіння. Всього використовується 6 захисних шарів. З 1991 року компанія почала робити оцинкування – це і є перший захисний шар. Після цього деталь піддається фосфатуванню методом занурення у ванну з хімічним розчином. Далі йде катодне покриття, кузов покривають наповнювачем, основним кольором і лаком. Так на поверхні утворюється багаторівневий захисний шар.

В процесі виробництва тієї чи іншої моделі автомобіля на спеціальних полігонах проводяться динамічні випробування на стійкість до корозії, причому імітується різний тип дорожнього покриття, а еквівалент шестимісячним випробуванням становить 12 років звичайної їзди. Однак незважаючи на усі вжиті заходи метал продовжує зазнавати впливу навколишнього середовища і, як наслідок, іржавіти. На жаль, зупинити цей процес неможливо, його можна лише уповільнити.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Названо електромобілі, виробництво яких зупинили або відклали у 2025 році

Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…

31.10.2025

Як уникнути незаконного штрафу за нетверезе керування

Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…

31.10.2025

Ford запатентував систему, що об’єднує салон і кузов у майбутніх пікапах

Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…

31.10.2025

Експерти назвали ТОП-6 найдешевших пікапів у США

Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…

31.10.2025

У Японії обрали фіналістів на звання найкращого авто року

У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…

31.10.2025

Топ-7 непомітних причин, чому ви втомлюєтеся за кермом швидше, ніж здається

Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…

31.10.2025