В компанії Volkswagen назвали 5 причин, чому сучасні автомобілі не іржавіють
На прикладі інноваційного кузовного цеху у Вольфсбурзі журналісти з’ясували, що в даний час існує п’ять основних методів боротьби з виникненням корозії на кузові: ущільнювачі в швах, хороша герметизація порожнин, відточена лакофарбова технологія, оцинковка і антикорозійне покриття з так званим «запечатуванням». Причому всі можливі варіанти захисту продумуються ще на етапі проектування кузова.
Важливою складовою довговічності кузова є якісна сталь, яка за останнє десятиліття набула масу корисних властивостей – вона стала щільніша і міцніша, що дозволяє виробництву наносити більше захисних матеріалів, а готовому кузову залишатися більш стійким до виникнення іржі. Крім того, не мале значення відіграє і форма самих кузовних елементів. Особливу увагу інженери Volkswagen приділяють дверним панелям.
«Двері автомобіля, як правило, піддаються впливу вологи і тому називаються «вологими зонами». Дощова вода стікає в двері з вікна, але не затримується там, а виходить через спеціальні зливні отвори. У нижній порожнині дверей, де внутрішня і зовнішня частини сходяться, інженери передбачили потрійний захист. Сама порожнина заповнена промисловим клеєм, як і всі тонкі шовні ущільнення, а на внутрішні частини дверей наноситься покриття з воску», – кажуть представники марки.
Сучасні кузови піддаються обробці хімічними антикорозійними речовинами і проходять динамічні тести методом штучного старіння. Всього використовується 6 захисних шарів. З 1991 року компанія почала робити оцинкування – це і є перший захисний шар. Після цього деталь піддається фосфатуванню методом занурення у ванну з хімічним розчином. Далі йде катодне покриття, кузов покривають наповнювачем, основним кольором і лаком. Так на поверхні утворюється багаторівневий захисний шар.
В процесі виробництва тієї чи іншої моделі автомобіля на спеціальних полігонах проводяться динамічні випробування на стійкість до корозії, причому імітується різний тип дорожнього покриття, а еквівалент шестимісячним випробуванням становить 12 років звичайної їзди. Однак незважаючи на усі вжиті заходи метал продовжує зазнавати впливу навколишнього середовища і, як наслідок, іржавіти. На жаль, зупинити цей процес неможливо, його можна лише уповільнити.
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Напередодні автосалону в Ченду 2025 року Mercedes-Benz готує до дебюту новий електричний седан CLA 2026,…
Leave a Comment