Авто

Названі 5 причин, чому сучасні автомобілі не іржавіють

В компанії Volkswagen назвали 5 причин, чому сучасні автомобілі не іржавіють

На прикладі інноваційного кузовного цеху у Вольфсбурзі журналісти з’ясували, що в даний час існує п’ять основних методів боротьби з виникненням корозії на кузові: ущільнювачі в швах, хороша герметизація порожнин, відточена лакофарбова технологія, оцинковка і антикорозійне покриття з так званим «запечатуванням». Причому всі можливі варіанти захисту продумуються ще на етапі проектування кузова.

Важливою складовою довговічності кузова є якісна сталь, яка за останнє десятиліття набула масу корисних властивостей – вона стала щільніша і міцніша, що дозволяє виробництву наносити більше захисних матеріалів, а готовому кузову залишатися більш стійким до виникнення іржі. Крім того, не мале значення відіграє і форма самих кузовних елементів. Особливу увагу інженери Volkswagen приділяють дверним панелям.

«Двері автомобіля, як правило, піддаються впливу вологи і тому називаються «вологими зонами». Дощова вода стікає в двері з вікна, але не затримується там, а виходить через спеціальні зливні отвори. У нижній порожнині дверей, де внутрішня і зовнішня частини сходяться, інженери передбачили потрійний захист. Сама порожнина заповнена промисловим клеєм, як і всі тонкі шовні ущільнення, а на внутрішні частини дверей наноситься покриття з воску», – кажуть представники марки.

Сучасні кузови піддаються обробці хімічними антикорозійними речовинами і проходять динамічні тести методом штучного старіння. Всього використовується 6 захисних шарів. З 1991 року компанія почала робити оцинкування – це і є перший захисний шар. Після цього деталь піддається фосфатуванню методом занурення у ванну з хімічним розчином. Далі йде катодне покриття, кузов покривають наповнювачем, основним кольором і лаком. Так на поверхні утворюється багаторівневий захисний шар.

В процесі виробництва тієї чи іншої моделі автомобіля на спеціальних полігонах проводяться динамічні випробування на стійкість до корозії, причому імітується різний тип дорожнього покриття, а еквівалент шестимісячним випробуванням становить 12 років звичайної їзди. Однак незважаючи на усі вжиті заходи метал продовжує зазнавати впливу навколишнього середовища і, як наслідок, іржавіти. На жаль, зупинити цей процес неможливо, його можна лише уповільнити.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025

BMW готує X5 нового покоління з ультракомпактними «ніздрями»

Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…

30.09.2025

Toyota оновлює старі моделі замість випуску нових

Останніми роками Toyota обирає обережний підхід до оновлення своїх популярних моделей. Нові версії RAV4 і…

30.09.2025

Названо 3 схеми штрафів, на які варто звертати увагу кожному водію

Попри активне використання автоматичних камер, протоколи поліції досі відіграють значну роль, і водії іноді стають…

30.09.2025

Mercedes об’єднує дизайн електромобілів і ДВЗ у єдиному стилі

Mercedes-Benz запускає нову еру у дизайні: електричні та бензинові версії моделей тепер майже не відрізнятимуться…

30.09.2025