Зимова гума більш м’яка та дуже швидко стирається при нагріві.
Затягування зі зміною гуми на літню може спричинити зношування шин та втрату шипів. Але тут варто враховувати середньодобову температуру та час доби, коли ви зазвичай пересуваєтесь на своєму автомобілі. Якщо їздите на роботу вранці і назад увечері, а вдень машина стоїть на паркінгу – поспішати ставити літні шини не варто, бо і у квітні бувають заморозки, а відповідно й ожеледиця.
Для шипованої гуми ситуація складніша, оскільки сухий асфальт зношує її, декілька днів їзди дорівнюють тисячам зимових пробігів. Якщо вулиці розчищені, то, можливо, варто приберегти шини на наступний сезон.
Є універсальний варіант для «перехідних» періодів – це всезезонні шини. У цьому разі вам доведеться виділити з бюджету кошти на додатковий комплект (звичайно, якщо не збираєтесь їздити на таких шинах цілий рік – та слід розуміти, що «всесезонка» поступається ефективністю сезонній гумі).
Таким чином міняти шини не варто якщо надворі немає стабільних +10 та вище. Враховуючи, що синоптики часто помиляються, краще запізнитися з переобувкою, ніж поспішити.
Якщо шини не міняли протягом 10 років з дати виробництва, то майстри рекомендують замінити їх
Коли настає пора міняти гуму, виникає питання – чи можно поставити попередні шини, чи вони вже надто зносилися? Регулярно оглядайте шини та перевіряйте, чи є на них явні ознаки старіння. До таких ознак належать тріщини на зовнішній стороні протектора, плечовій та бортовій зонах, деформація тощо. Шини з ознаками старіння можуть не забезпечувати необхідного зчеплення, а тому стають небезпечними.
Після п’яти і більше років експлуатації шини варто ретельно перевіряти не рідше, ніж один раз на рік. Якщо шини не міняли протягом 10 років з дати виробництва, рекомендують замінити навіть якщо їхній стан здається задовільним, а знос протектора не досяг рівня індикатора.