Придбання автомобіля – завжди важливий і відповідальний крок. Тим більше, якщо придбано було не нове, а старе авто. В цьому випадку слід проявити підвищену пильність і відповідальність не тільки на стадії вибору, а й відразу після придбання. Все тому, що є ряд речей, які порадить зробити кожен досвідчений водій, навіть якщо попередній господар запевняв, що в його «ластівці» і так все в повному порядку.
Це перше, що потрібно зробити в будь-якому купленому на вторинному ринку автомобілі. Заміна технічних рідин – перший крок на шляху забезпечення особистої безпеки і справної роботи всіх агрегатів авто. До речі, ще на етапі покупки буде незайвим дізнатися, яке саме моторне масло використовував колишній господар. Втім, навіть володіючи подібним знанням, найкраще просто здійснити промивку двигуна і залити нове масло.
Також слід замінити масло в коробці передач, антифриз, гальмівну рідину. Не зайвим буде здійснити заміну рідини і в бачку гідропідсилювача керма.
Наступний пункт обов’язкового технічного обслуговування після покупки вторинного авто – заміна всіх витратних компонентів. Необхідно це для того, щоб не наразитися на непередбачені для себе наслідками в самий невідповідний для цього момент. Міняємо в першу чергу паливний і повітряний фільтри, свічки і акумулятор теж міняємо, навіть якщо вони знаходяться в хорошому на вигляд стані.
Абсолютно не зайвою буде заміна гальмівних колодок і дисків. Ну, або хоча б їх потрібно добре перевірити, загнавши машину на підйомник. Якщо пробіг машини понад 100 тисяч км, не замислюючись міняємо ланцюг ГРМ і ремінь.
Окремим пунктом стоїть гума. Щоб вирішити це завдання, необхідно дізнатися дату випуску. Також слід перевірити стертість протектора за допомогою спеціального приладу або монетки.
Якщо придбаний автомобіль вже побував в експлуатації не менше 3-4 років, то виконання антикорозійного обробки кузова – це строго бажана процедура. Саме за цей час, антикор (якщо він був взагалі) встигає сильно зноситися. В рамках «програми мінімум» слід обробити днище, колісні арки, з’єднання дверей і кришки багажника, а також зварювальні шви. В обов’язковому порядку необхідно нанести антикор, якщо машина пережила до цього кузовний ремонт. Само собою, перед такою обробкою кузов слід перевірити ще раз на наявність корозії і, якщо раптом виявиться її початки, потрібно попередньо усунути.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
View Comments
100 т км цепь грм не задумываясь???кто это писал??)))))