Mercedes-Benz S-Class нового покоління в кузові W223 представлять вже в другій половині поточного року. Тим часом найбільш укомплектований і розкішно оброблений Mercedes-Maybach S-Class увесь поточний рік ще їздитиме в ролі прототипу. Днями новинку помітили на чергових випробуваннях.
Mercedes-Maybach за традицією побудований на подовженому шасі Mercedes-Benz S-Class, але має оригінальний кузов. Нова машина за габаритами і пропорціями принципово від нинішньої відрізнятися не буде: довжина – як і раніше перевалюватиме за 5 метрів, втричі більше протяжна лінія капота, ніж багажника, короткий передній звис, довгий задній.
Бампери стануть менш висунутими. Нові фари – з набагато меншою площею розсіювача. Дверні ручки, як і на Mercedes-Benz S-Class W223, – на сервоприводи.
Ще звертають на себе увагу значного розміру гальмівні механізми з вентильованими дисками. Вони саме доречні, враховуючи, що Mercedes-Maybach збереже 6,0-літровий бітурбомотор Mercedes-Benz M275 потужністю понад 600 к.с. і обертовим моментом близько 1000 Нм.
Вихід Mercedes-Maybach X223 на ринок очікується в наступному році.