Авто

5 поширених помилок, які можуть знищити будь-який автомобіль

Share

Відсутність різного роду несправностей автомобіля і проблем при експлуатації авто буде багато в чому залежати від того наскільки правильно автовласник обслуговує машину, проводить її плановий ремонт і правильно експлуатує, не перевантажуючи двигун з коробкою передач. Поговоримо детальніше про те, які поширені помилки роблять автовласники, які швидко вбивають автомобілі, змушуючи проводити їх складний дорогий ремонт.

Не прогрівають машину взимку і влітку
Про необхідність прогріву автомобіля завжди розпалюються запеклі суперечки. Хтось стверджує, що така процедура була необхідна лише на старих Жигулях, тоді як нові машини, в яких використовуються якісні масла, такого прогріву не потребують. Однак, в дійсності, навіть при використанні дорогого синтетичного мастила, забезпечити правильну роботу мотора можна лише в тому випадку, коли добре прогріта технічна рідина, а всі вузли в АКПП і двигуні знаходяться в своїй оптимальній температурі.

Саме тому більшість фахівців все ж рекомендують проводити прогрів двигуна, причому виконувати таку процедуру слід не тільки взимку, але і влітку. Правильний прогрів зазвичай займає 2-3 хвилини, а після початку руху не слід відразу ж сильно піднімати обороти двигуна, лише коли масло і охолоджуюча рідина вийдуть на свою робочу температуру, можна вже експлуатувати авто на повну.

Ігнорують необхідність заміни масла в двигуні і коробці передач
Якщо відкрити інструкцію до будь-якого автомобіля, то в ній вказується, що автовиробник буде рекомендувати виконувати масляний сервіс в двигуні кожні 15 тисяч кілометрів. Але в реальності міняти в моторі масло слід куди частіше, особливо, якщо машина експлуатується в місті, то таку роботу слід проводити на пробігу близько 8 тисяч кілометрів. Це дозволить попередити закоксовку масляних каналів, а двигун буде завжди захищений від зносу.

Те ж саме відноситься і до автоматичних і механічних коробок передач, в яких масло слід міняти кожні 50-70 тисяч кілометрів. На нових автомобілях самостійно виконати таку процедуру досить важко, потрібно звертатися в спеціалізовані сервісні центри, де вам проведуть всю таку роботу буквально за кілька годин, і в подальшому у вас будуть повністю виключені будь-які проблеми при експлуатації двигуна і КПП.

Автовласники не змінюють антифриз
Охолоджуюча рідина в процесі експлуатації може втрачати свої властивості, особливо, якщо вона не змінювалася протягом 3-5 років і більше. У подібному випадку в ній з’являється осад у вигляді пластівців, які забивають радіатор. У підсумку, з’являється перегрів, а всередині мотора може утворитися корозія. Все що необхідно буде зробити, щоб попередити поломку силового агрегату, це раз на два роки міняти антифриз, використовуючи якісну охолоджуючу рідину.

Забувають перевіряти тиск в колесах
Тиск в колесах не постійний, ніпель може банально пропускати повітря або ж в залежності від температури повітря в шинах може змінювати свій обсяг. Необхідно регулярно раз на місяць перевіряти тиск в колесах, що дозволить забезпечити оптимальні показники витрати палива, попередити погіршення комфорту керування автомобілем, виключаючи швидкий знос протектора покришок.

Регулярний сервіс та огляд автомобіля
Необхідно взяти собі за правило раз на півроку навідуватися в сервіс і проводити профілактичний огляд автомобіля на підйомнику. Це дозволить замінити елементи підвіски, які вийшли з ладу, попередивши при цьому появу серйозних несправностей. Пам’ятайте про те, що куди простіше усунути різні несправності, як тільки вони з’явилися, ніж в подальшому міняти вже половину підвіски і не ремонтувати двигун.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024

Четверте покоління Volkswagen Scirocco показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…

18.05.2024

Складено список середньорозмірних кросоверів із найнижчою витратою палива

Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…

18.05.2024

Skoda вивела на тести новий компактний електрокросовер Elroq

Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…

18.05.2024

Нове покоління Hyundai Palisade всередині буде майже як Range Rover

Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…

18.05.2024