Досить тепла зима змінила стандартні алгоритми поведінки власників машин.
Кузов
Дорожні реагенти в умовах майже постійної вогкості і плюсових температур в посиленому режимі впливають на метал кузовів машин. При мінусових температурах їх хімічна активність була б різко знижена.
Економія на «незамерзайці»
Але є і позитивні моменти від теплої зими. По-перше, вже майже два місяці водії мають можливість не купувати рідину для склоочисника. Морозів немає, можна заливати в бачок воду з-під крана чи звичний омивач – короткочасні заморозки в цьому відношенні істотно життя не псують. Втім, з цим краще не ризикувати і купити зимовий омивач.
Прогрівати не потрібно
У автовласників практично відпала необхідність прогрівати машину і чистити її від снігу. Це означає суттєву економію бензину, часу тощо.
Одним акумулятором менше
Автомобілісти з числа тих, хто цієї осені морально готувалися до тяжких ранкових запусків мотора в морози через «вмираючий» акумулятор, мабуть, найщасливіші люди в світі. Навіть старенька батарея в умовах «біля нуля» більш-менш справляється зі своїми обов’язками, справно крутячи колінвал і подаючи напругу на свічки запалювання. Хоча, якщо раптом різко похолодає, то власникам таких авто буде ой як не солодко.
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Leave a Comment