Досить тепла зима змінила стандартні алгоритми поведінки власників машин.
Кузов
Дорожні реагенти в умовах майже постійної вогкості і плюсових температур в посиленому режимі впливають на метал кузовів машин. При мінусових температурах їх хімічна активність була б різко знижена.
Економія на «незамерзайці»
Але є і позитивні моменти від теплої зими. По-перше, вже майже два місяці водії мають можливість не купувати рідину для склоочисника. Морозів немає, можна заливати в бачок воду з-під крана чи звичний омивач – короткочасні заморозки в цьому відношенні істотно життя не псують. Втім, з цим краще не ризикувати і купити зимовий омивач.
Прогрівати не потрібно
У автовласників практично відпала необхідність прогрівати машину і чистити її від снігу. Це означає суттєву економію бензину, часу тощо.
Одним акумулятором менше
Автомобілісти з числа тих, хто цієї осені морально готувалися до тяжких ранкових запусків мотора в морози через «вмираючий» акумулятор, мабуть, найщасливіші люди в світі. Навіть старенька батарея в умовах «біля нуля» більш-менш справляється зі своїми обов’язками, справно крутячи колінвал і подаючи напругу на свічки запалювання. Хоча, якщо раптом різко похолодає, то власникам таких авто буде ой як не солодко.
Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Leave a Comment