Categories: Авто

З’явилися «свіжі» подробиці про абсолютно нову модель Bugatti

Глава французького автомобільного бренду Стефан Вінкельман розповів про те, якою буде абсолютно нова модель компанії. Новинка точно не отримає гібридного силового агрегату – буде використаний або бензиновий двигун, або електричний.
З тих пір, як позашляховики і кросовери отримали дуже велику популярність у всьому світі, елітні бренди стали поповнювати свої модельні ряди подібними моделями. Британський Bentley представив кросовер Bentayga, ну а італійський Lamborghini здивував всіх за допомогою SUV Urus. А тепер з’явилася інформація про те, що французька компанія Bugatti активно розглядає можливість створення власного кросовера, під капотом якого виявиться потужний двигун W16.
 Поки що немає чіткого розуміння того, який тип кузова отримає новинка, але широко поширена думка, що це буде або позашляховик, або чотиридверний автомобіль класу grand tourer або, як його часто називають, “автомобіль на кожен день”. 

 Говорячи з журналістами профільних ЗМІ, керівник компанії Стефан Вінкельман говорить про те, що «новий член родини» не обов’язково повинен бути автомобілем, на якому його власники будуть їздити тільки у вихідні дні, адже саме таким ТЗ став гіперкар «чірон».

Далі він згадав, що нова модель Bugatti буде сильно відрізнятися від гіперкара Chiron – у неї буде інша філософія. Така модель повинна «мати інше призначення», ніж гіперкар з 8,0-літровим мотором Quad-Turbo, і може бути навіть оснащена повністю електричною силовою установкою. «На мій погляд, електрифікація була б правильним підходом до створення нової моделі», – сказав пан Вінкельман. Він додав, що гібридна силова установка точно не буде використана, так як Bugatti зробить вибір на користь якого двигуна внутрішнього згоряння, або повністю електричного мотора.

Глава Bugatti також пояснив, що новинка збереже ексклюзивність – всього буде випущено кілька тисяч примірників. Якби автомобіль був електромобілем, компанія зі штаб-квартирою на північному сході Франції віддала б пріоритет такими показниками продуктивності, як прискорення і максимальна швидкість. Електромобіль буде продаватися в основному в країнах, де інфраструктура для електромобілів є найкращою в світі, а на перезарядку батареї повинно йти стільки ж часу, скільки на заправку бака звичайним бензином.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Bugatti

Останні записи

В Україні рекордні продажі електромобілів: листопад утричі перевищив минулий рік

Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…

11.12.2025

Новий Volkswagen Tiguan отримав 5 зірок безпеки у Latin NCAP

Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…

11.12.2025

Перевезення дітей в авто: що потрібно знати водіям про ПДР та штрафи

Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…

11.12.2025

Європа на шляху до електромобілів: ринок сам перейде до EV до 2035 року

Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…

11.12.2025

Peugeot готує електричний 208, щоб скласти конкуренцію китайським брендам

Ще недавно ідея, що китайські автовиробники можуть відкрито кинути виклик європейським брендам, виглядала малоймовірною, але…

11.12.2025

Volkswagen Touareg 2025 отримує дві спеціальні версії Final Edition перед завершенням виробництва

Виробництво Volkswagen Touareg 2025 завершиться на початку 2027 року, і перед цим бренд підготував дві…

11.12.2025