Кілька місяців тому в Україні розпочались порівняльні випробування нового магістрального тягача Volvo FH з пакетом I-Save. Виробник стверджує, що I-Save зможе економити до 7% палива без шкоди для ходових якостей, передає SpecMachinery.com.ua.
Як розповіли в компанії-перевізнику, що тестувала автомобіль, результати дійсно вразили.
«Ми дійсно отримали економію палива близько 3 л/100 км в порівнянні з попередньою моделлю», – кажуть в компанії.
Звичайно, свою роль зіграв стиль керування водія, Олексія Макарова, його оцінка за системою Dyna Fleet – 92%. Далеко не всі водії можуть показувати такі результати. Але, навіть з поправкою на водійську майстерність, даний автопоїзд показує значну економію.
«Безумовно в процесі експлуатації можуть з’явитися певні проблеми, пов’язані з великими витратами на ремонт, так як складна система може призвести до меншого ресурсу роботи» – додають в компанії.
Нагадаємо, новий Volvo FH з функцією I-Save – тільки в цьому році виходить на ринок. Автівка оснащена новим 13-литровим двигуном D13TC (460 к.с.) і оновленими функціями економії палива.
Двигун Volvo D13TC – новітня розробка інженерів, і є найекономічнішим на сьогоднішній день двигуном виробника для вантажних магістральних перевезень. У цьому двигуні використовуються поршні з запатентованою внутрішньої хвилеподібною структурою, яка оптимізує процеси згорання і підвищує продуктивність, направляючи тепло і енергію до центру циліндрів. Надлишкова енергія вихлопних газів використовується для передачі потужності двигуну через додаткову турбіну – так званий блок турбокомпаунда.