До такого висновку прийшли фахівці Центру енергетичних досліджень Великобританії в Огляді енергетичної політики країни за 2019 рік.
Автори роботи з UK Energy Research Centre підкреслили, що всі зусилля влади Великобританії щодо зниження викидів вуглекислого газу в транспортному секторі нівелюються зростанням продажів кросоверів і позашляховиків. В 2018 році на автомобілі цих класів у Великобританії довелося 21,2% всіх продажів нових машин, тоді як в 2015 році частка SUV становила лише 13,5%.
Кросовери викидають приблизно на чверть більше СО2, ніж середньорозмірний легковий автомобіль, і майже вчетверо більше, ніж електромобілі. З урахуванням того, що середній термін експлуатації позашляховиків становить близько 10 років, за цей час вони викинуть в повітря близько 8,2 млн тонн вуглекислого газу.
Ситуація не унікальна для Великобританії, оскільки в Міжнародному енергетичному агентстві прийшли до висновку, що з 2010 року кросоверів на дорогах стало на 60%. Цей клас автомобілів став другим найбільшим джерелом СО2 після енергетичного сектора, але попереду важкої промисловості (включаючи металургію, цемент, алюміній), а також вантажних автомобілів і авіації.
Довгий і складний період зимової експлуатації автомобіля викликає безліч питань у водіїв, які продовжують обмінюватися…
Остання хвиля позашляховиків та кросоверів, що з'явилися у продажу, виглядає набагато утилітарніше, ніж її попередники.…
Після сезонної зміни шин автолюбителі запитують: як правильно зберігати літню гуму? Багато хто вважає за…
Оскільки Lexus ES нинішнього покоління випускається вже шостий рік, автовиробник вважав, що настав час для…
Своєчасна заміна покришок дуже важлива для безпеки автомобіля, але некваліфіковані шиномонтажники можуть принести більше шкоди,…
У рамках Міжнародного автосалону в Гуанчжоу 2024 року відбулася прем'єра електричного концепт-кара AUDI E. Модель…
View Comments
Виноваты курильщики, те кто курит сигареты и прочую уйню