До такого висновку прийшли фахівці Центру енергетичних досліджень Великобританії в Огляді енергетичної політики країни за 2019 рік.
Автори роботи з UK Energy Research Centre підкреслили, що всі зусилля влади Великобританії щодо зниження викидів вуглекислого газу в транспортному секторі нівелюються зростанням продажів кросоверів і позашляховиків. В 2018 році на автомобілі цих класів у Великобританії довелося 21,2% всіх продажів нових машин, тоді як в 2015 році частка SUV становила лише 13,5%.
Кросовери викидають приблизно на чверть більше СО2, ніж середньорозмірний легковий автомобіль, і майже вчетверо більше, ніж електромобілі. З урахуванням того, що середній термін експлуатації позашляховиків становить близько 10 років, за цей час вони викинуть в повітря близько 8,2 млн тонн вуглекислого газу.
Ситуація не унікальна для Великобританії, оскільки в Міжнародному енергетичному агентстві прийшли до висновку, що з 2010 року кросоверів на дорогах стало на 60%. Цей клас автомобілів став другим найбільшим джерелом СО2 після енергетичного сектора, але попереду важкої промисловості (включаючи металургію, цемент, алюміній), а також вантажних автомобілів і авіації.
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
View Comments
Виноваты курильщики, те кто курит сигареты и прочую уйню