До такого висновку прийшли фахівці Центру енергетичних досліджень Великобританії в Огляді енергетичної політики країни за 2019 рік.
Автори роботи з UK Energy Research Centre підкреслили, що всі зусилля влади Великобританії щодо зниження викидів вуглекислого газу в транспортному секторі нівелюються зростанням продажів кросоверів і позашляховиків. В 2018 році на автомобілі цих класів у Великобританії довелося 21,2% всіх продажів нових машин, тоді як в 2015 році частка SUV становила лише 13,5%.
Кросовери викидають приблизно на чверть більше СО2, ніж середньорозмірний легковий автомобіль, і майже вчетверо більше, ніж електромобілі. З урахуванням того, що середній термін експлуатації позашляховиків становить близько 10 років, за цей час вони викинуть в повітря близько 8,2 млн тонн вуглекислого газу.
Ситуація не унікальна для Великобританії, оскільки в Міжнародному енергетичному агентстві прийшли до висновку, що з 2010 року кросоверів на дорогах стало на 60%. Цей клас автомобілів став другим найбільшим джерелом СО2 після енергетичного сектора, але попереду важкої промисловості (включаючи металургію, цемент, алюміній), а також вантажних автомобілів і авіації.
За даними дослідницької компанії JATO Dynamics, лідирує бестселер європейського авторинку - компактний хетчбек Dacia. Продажі…
Купівля вживаного авто вимагає уваги, адже можна натрапити на машину з підробленим пробігом. Один з…
Як на мене, не в кожній аварії в Україні треба обов’язково викликати патрульних. Є ситуації,…
Німці з AMG тестують електричну версію Mercedes-AMG GLC 2027 — майбутній флагман серед електрокросоверів бренду.…
В Україні багато водіїв цікавляться, чи можуть оштрафувати за їзду на зимовій гумі влітку або…
Знаковий для компанії Audi кросовер Q7 з'явився у 2005 році. Машина виявилася товарним зразком прототипу…
View Comments
Виноваты курильщики, те кто курит сигареты и прочую уйню