Представники компанії Mazda стверджують, що електромобілі з ємними акумуляторними батареями є більш шкідливими для навколишнього середовища, ніж звичні автомобілі з дизельними двигунами.
У жовтні цього року виробник представив свій перший електромобіль Mazda MX-30, який комплектується досить скромною акумуляторною батареєю ємністю 35,5 кВт•год, тоді як конкуренти отримують часто куди більш ємкі акумулятори.
Чому компанія прийняла таке рішення? За словами європейського директора з досліджень бренду Крістіана Шульце (Christian Schultze), таким чином компанія дбає про нашу планету. Він заявив в інтерв’ю Automotive News, що при виробництві і подальшої переробки акумулятора такої ємності виділяється приблизно стільки ж двоокису вуглецю (CO2), скільки і при використанні дизельного хетчбека Mazda 3 протягом усього періоду його служби. В даному випадку враховувалася також заміна акумуляторної батареї після 100 тис. миль пробігу.
Компанія Mazda в ході розрахунків визначила, що акумуляторна батарея на 95 кВт•год (приблизний рівень Tesla Model S і Model X) спочатку із-за своєї ємності вимагає викиду більшої кількості двоокису вуглецю. Ситуація посилюється, якщо власник вирішити замінити акумулятор.
Скотті Кілмер, Американський Автомеханік з 56-річним стажем, розповів про економію автомобілістів на паливі. У зв'язку…
Brabus 750 Bodo Buschmann Edition знову привертає увагу автолюбителів, повернувшись із оновленнями. Цей Mercedes-AMG SL…
Mercedes-Maybach EQS First Class 680 SUV, як його називає виробник, оцінюється в £200 860 (…
Кросовери та позашляховики сьогодні є одними з найпопулярніших автомобілів на майже будь-якому світовому ринку. І…
Німецьке видання Auto Bild займається тим, що щороку шукає найнадійніші автомобілі. При цьому журналісти спираються…
В Китаї запустили в продаж новий економічний електричний пікап під назвою Kayu GMF. Цей компактний…
Leave a Comment