Представники компанії Mazda стверджують, що електромобілі з ємними акумуляторними батареями є більш шкідливими для навколишнього середовища, ніж звичні автомобілі з дизельними двигунами.
У жовтні цього року виробник представив свій перший електромобіль Mazda MX-30, який комплектується досить скромною акумуляторною батареєю ємністю 35,5 кВт•год, тоді як конкуренти отримують часто куди більш ємкі акумулятори.
Чому компанія прийняла таке рішення? За словами європейського директора з досліджень бренду Крістіана Шульце (Christian Schultze), таким чином компанія дбає про нашу планету. Він заявив в інтерв’ю Automotive News, що при виробництві і подальшої переробки акумулятора такої ємності виділяється приблизно стільки ж двоокису вуглецю (CO2), скільки і при використанні дизельного хетчбека Mazda 3 протягом усього періоду його служби. В даному випадку враховувалася також заміна акумуляторної батареї після 100 тис. миль пробігу.
Компанія Mazda в ході розрахунків визначила, що акумуляторна батарея на 95 кВт•год (приблизний рівень Tesla Model S і Model X) спочатку із-за своєї ємності вимагає викиду більшої кількості двоокису вуглецю. Ситуація посилюється, якщо власник вирішити замінити акумулятор.
Audi підтвердила відгук 113 тисяч машин: у групі ризику 12 моделей. У Китаї німецька марка…
Взимку очищення автомобіля від снігу - одна з найпростіших, але важливих дій. Однак неправильний підхід…
Tesla вже давно лідирує на ринку електромобілів, проте існує багато достойних альтернатив, які можуть задовольнити…
Компанія Mazda прийняла стратегічне рішення про виведення з виробництва своїх бюджетних моделей Mazda 2 і…
BMW офіційно завершує виробництво культового M8 Coupe (258F) на початку 2025 року. Версія 2026 модельного…
Продаж машин Dacia Sandero в Європі за листопад 2024 року становив 22 тис. 014 од.,…
Leave a Comment