Представники компанії Mazda стверджують, що електромобілі з ємними акумуляторними батареями є більш шкідливими для навколишнього середовища, ніж звичні автомобілі з дизельними двигунами.
У жовтні цього року виробник представив свій перший електромобіль Mazda MX-30, який комплектується досить скромною акумуляторною батареєю ємністю 35,5 кВт•год, тоді як конкуренти отримують часто куди більш ємкі акумулятори.
Чому компанія прийняла таке рішення? За словами європейського директора з досліджень бренду Крістіана Шульце (Christian Schultze), таким чином компанія дбає про нашу планету. Він заявив в інтерв’ю Automotive News, що при виробництві і подальшої переробки акумулятора такої ємності виділяється приблизно стільки ж двоокису вуглецю (CO2), скільки і при використанні дизельного хетчбека Mazda 3 протягом усього періоду його служби. В даному випадку враховувалася також заміна акумуляторної батареї після 100 тис. миль пробігу.
Компанія Mazda в ході розрахунків визначила, що акумуляторна батарея на 95 кВт•год (приблизний рівень Tesla Model S і Model X) спочатку із-за своєї ємності вимагає викиду більшої кількості двоокису вуглецю. Ситуація посилюється, якщо власник вирішити замінити акумулятор.
Французький автовиробник готується представити оновлений кросовер Renault Kardian модельного року 2026. Як і попередник, автомобіль…
З настанням літа українським водіям слід бути особливо уважними: спека випробовує на міцність не лише…
Цей сезон - чудовий час для догляду за автомобілем. В умовах спокою, коли є доступ…
Перемир’я між Ізраїлем та Іраном стало ключовим фактором, який зумовив зниження світових цін на нафту.…
Автоексперт перерахував п'ятірку аксесуарів для авто, які часто продаються на маркетплейсах і в автомагазинах, і…
Більшість автомобілістів знає, що справні свічки запалювання забезпечують легкий запуск двигуна та його стабільну роботу.…
Leave a Comment