Представники компанії Mazda стверджують, що електромобілі з ємними акумуляторними батареями є більш шкідливими для навколишнього середовища, ніж звичні автомобілі з дизельними двигунами.
У жовтні цього року виробник представив свій перший електромобіль Mazda MX-30, який комплектується досить скромною акумуляторною батареєю ємністю 35,5 кВт•год, тоді як конкуренти отримують часто куди більш ємкі акумулятори.
Чому компанія прийняла таке рішення? За словами європейського директора з досліджень бренду Крістіана Шульце (Christian Schultze), таким чином компанія дбає про нашу планету. Він заявив в інтерв’ю Automotive News, що при виробництві і подальшої переробки акумулятора такої ємності виділяється приблизно стільки ж двоокису вуглецю (CO2), скільки і при використанні дизельного хетчбека Mazda 3 протягом усього періоду його служби. В даному випадку враховувалася також заміна акумуляторної батареї після 100 тис. миль пробігу.
Компанія Mazda в ході розрахунків визначила, що акумуляторна батарея на 95 кВт•год (приблизний рівень Tesla Model S і Model X) спочатку із-за своєї ємності вимагає викиду більшої кількості двоокису вуглецю. Ситуація посилюється, якщо власник вирішити замінити акумулятор.
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Leave a Comment