Мінський автозавод завершив розробку перонного автобуса другого покоління, однак нову машину офіційно ще нікому не показували.
Перші фотографії перонного автобуса з’явилися на бізнес-сторінці компанії «Будшляхмаш» з Києва – новинку прямо відправили в Україну, в аеропорт Бориспіль. Раніше «Будшляхмаш» виграв тендер на поставку шести таких автобусів.
В салон ведуть шість здвоєних пасажирських дверей (з кожного боку – по три), крім того, в відгороджену від салону кабіну водія також ведуть по одних дверях з кожного боку.
Максимальне число пасажирів – 85 осіб, але для сидіння доступні всього 14. У пасажирському салоні встановлений окремий кондиціонер (40 кВт) та автономний обігрівач (30 кВт). У комплектацію входять електронна система пожежогасіння і відеосистема заднього виду.
Відомо, що автобус, який отримав індекс МАЗ-271067, оснащений дизельним двигуном потужністю 238 к.с., а також автоматичною коробкою передач. Повідомляється, що вартість одного «перронника» на пневмопідвісці – $ 430 000.
Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…
Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Leave a Comment