Прем’єра новинки очікується не пізніше 2022 року.
Представники компанії зазначають, що щорічний тираж Aygo становить 100 тисяч примірників. Тому японська компанія обов’язково випустить наступника Aygo, c «менш традиційною зовнішністю» в дусі «актуальних споживчих запитів».
Віце-президент європейського філії Toyota Метт Харрісон спростував інформацію про те, що новий Aygo стане електромобілем. На думку Харрісона, субкомпактних модель на електротязі неминуче буде дорогою, що відлякає цільову аудиторію.
Спеціаліст пояснив, що третє покоління Aygo розроблять з прицілом на можливу електрифікацію, але спочатку на ринок вийде версія з легким і недорогим двигуном внутрішнього згоряння.
Toyota не боїться посилення екологічного стандарту і штрафів від європейських контролюючих органів – за розрахунками Харрісона компанія зможе укластися в норматив по середньому викиду вуглекислого газу завдяки великій кількості гібридів.
У той же час до 2021 року на європейських ринок планують вивести три «чистих» електрокара Toyota.