У 2019 році в Україні активізувалися продажі старих автомобілів із США. Їх продають навіть на автостоянках і в переходах. Сьогодні ми розповімо, з якими «підводними каменями» зіткнутися українці, які купили американський битий автомобіль.
Проблеми з «американцями»
Проблем з уживаними авто з США може бути більше, ніж здається спочатку. Почнемо з того, що у «американців» фари не відповідають європейським вимогам безпеки, а спідометр може бути в милях. До того ж такі машини мають лічильник палива в галонах, американську навігацію, червоні поворотники. Що ж стосується інструкцій користувача, то на їх наявність не слід сподіватися.
Також потрібно врахувати, що між комплектаціями в Сполучених Штатах і в Україні велика різниця. Так, в нашу країну офіційно поставляються більш дорогі комплектації автомобілів Honda, чим приїжджають в битому стані з США.
Багато американських автомобілів, що потрапили в Україну, раніше побували в серйозному ДТП або отримали пошкодження в результаті затоплення. У таких машин багато прихованих дефектів, які з часом проявляються.
Ці машини нерідко відновлюють «кустарним» способом. Як наслідок – серйозні проблеми під час подальшої експлуатації.
Ще одна проблема «американців» в Україні – відсутність запчастин. Справа в тому, що європейські і американські версії однієї моделі можуть серйозно відрізнятися компонентами. Наприклад, елементами електроніки, бамперами, спойлерами, програмним забезпеченням блока управління двигуном.
Серйозною проблемою «американців» є відсутність гарантії якості ремонтних робіт, які проводилися перед продажею такого авто. Адже ці роботи часто проводяться «кустарним» способом, а не офіційними дилерами.
Є у таких машин й інші проблеми, починаючи від відсутності подушок безпеки і закінчуючи тим, що неможливо замовити дублікат ключа.
Сервісне обслуговування
Більшість українськіх дилерів не відмовлять в сервісному обслуговуванні «американців», але з цим можуть виникнути проблеми. Наприклад, відсутність потрібних запчастин (тільки під замовлення), відсутність доступу до інформаційної бази автовиробника.
У деяких українських дилерів є індивідуальні програми сервісного обслуговування битих машин з США. У 2020 році така програма з’явиться в Volvo.
Як бачите, українці, залучені доступною ціною, якістю збірки і широким набором обладнання, при покупці б/у автомобіля з США ризикують зіткнутися з серйозними проблемами. Чи варто з бажання заощадити кілька сотень доларів ризикувати набагато більш значною сумою?