У Каліфорнії на День подяки власники електромобілів Tesla були змушені годинами чекати можливості поповнити заряд батарей.
З 2012 року Tesla розвиває власну мережу зарядних станцій Supercharger (для моделей S і X «суперзарядка» безкоштовна, а власникам «трійки» доводиться платити). У Tesla Model 3 потужністю 235 к.с. і з акумулятором ємністю 60 кВт ∙ год за 30 хвилин зарядки від терміналу Supercharger батарея поповниться на 209 км пробігу. Для порівняння, від домашньої розетки за 60 хвилин пробіг поповниться на 48 км …
На звичних АЗС машина заправляється за 5-10 хвилин. А електромобілів, як бачимо, потрібно провести біля розетки мінімум півгодини! Саме тому на каліфорнійських станціях Supercharger на День подяки і з’явилися багатогодинні черги.
Останніми роками автовиробники активно експериментують із гібридними технологіями, і концерн Stellantis не став винятком -…
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
У Південній Кореї компанія Renault має власний завод, де нині випускають кросовер Grand Koleos -…
Не всі трансмісії однакові: одні ламаються вже після 100 000 км, інші ж здатні пережити…
Румунський бренд Dacia офіційно представив оновлений Jogger 2026 модельного року - одну з найпрактичніших моделей…
Leave a Comment