Дилери Mazda в Японії вже 5 грудня отримають седани і хетчбеки Mazda3, під капотом яких ховається новітній мотор Skyactiv-X. Головна особливість цього двигуна – особлива система запалювання SPCCI (Spark Plug Controlled Compression Ignition). Самозаймання паливної суміші тут відбувається від стиснення, як в дизельних моторах. З такою системою модель стала економічніше, а також поліпшила свої тягові показники. Завдяки капсулювання двигуна японцям вдалося домогтися акустичного комфорту. Віддача нового силового агрегату досягає 180 кінських сил при 6 000 об / хв. Максимальний крутний – 224 Нм, а анонсується ступінь стиснення – 15: 1.
Седан Mazda3 з мотором Skyactiv-X на домашній ринок вийде в трьох комплектаціях, хетчбек – в чотирьох. Привід може бути передній або повний, а в якості трансмісії можуть виступати 6АКПП (седан / хетчбек) і 6МКПП (хетчбек). На кожну «сотню» кілометрів пробігу Mazda3 витрачає 5,5-6,2 літра палива. За найдоступніший Mazda3 доведеться заплатити 3,2 млн ієн, а максимально укомплектований хетчбек оцінили в 3,7 млн ієн (біля 1 млн гривень).