Автомобільний ринок – річ досить непередбачувана, періодично підносить неприємні сюрпризи автовиробникам. Бувають вдалі моделі, що мають тираж в мільйони примірників, а бувають і відверті провали, які мало хто хоче купувати. Експерти склали ТОП-3 провальних моделей автомобілів від відомих брендів, які не виправдали очікувань маркетологів.
Citroen C6
Французький автовиробник досить довго вичікував перед своїм поверненням в сегмент автомобілів бізнес-класу. Здавалося б, у інженерів був час на розробку вдалої моделі. Однак не так сталося як гадалося. Вийшов в 2005 році Citroen C6 виявився надто вже химерним, з кузовом фастбек і екстравагантним увігнутим заднім склом.
І правда, крім справжніх фанатів марки, такі вишукані страви виявилися ні до чого масовому покупцеві, віддавав перевагу більш традиційним аналогам від Mercedes-Benz і BMW. Всього за сім років було продано трохи більше 23 тис. тисяч таких авто.
Honda CR-Z
От уже хто точно не очікував провалу, так це представники компанії Honda, випускаючи на ринок своє гібридне компакт-купе. Більш того, вже на старті продажів японці отримали 10 тис. Замовлень на новинку, що навіть перевершило початкові розрахунки. Однак печаль і драма полягає в тому, що ці 10 000 – майже половина від того, що вдалося продати за наступні 6 років.
Розсмакувавши новинку краще, покупці прийшли до висновку, що авто занадто тісне, з маленьким багажним відсіком і досить складне в обслуговуванні через гібридний привід. В результаті було продано трохи більше 20 тис. примірників.
Aston Martin V8 Cygnet
Складно сказати, на що розраховували британці, випускаючи на ринок цю перелицьовану «Тойоту» з «кінським» цінником під 40 тис. Доларів. Можливо, в Aston Martin хотіли піти по шляху Smart від Mercedes, однак надто вже непомірна ціна цього зовсім не сприяла.
Втім, основною метою компанії була оптимізація лімітів по шкідливим викидам, яку міг забезпечити випуск малолітражної моделі. Тут вже питань немає – 1.3-літровий 100-сильний мотор Cygnet – це явно не V8 і не V12. Як би там не було, цей дорогий «брелок» до нормального Aston Martin погодилися купити менш півтори сотні фанатів марки.
Варто відзначити, що часом недооцінені спочатку моделі набувають культовий статус завдяки малому тиражу і відповідно відносної рідкості. Бути може, вищезгадані авто теж коли-небудь стануть справжнім ексклюзивом.