Якщо вихлопні гази мають сизий колір, незалежно від температури охолоджуючої рідини, то це говорить про те, що двигун починає «їсти» масло і пора замінити маслоємні кільця. Також варто перевірити поршневу групу. Ремонт дорогий, тому до його початку потрібно контролювати рівень змазуючі рідини.
Також важливо вслухатися в звуки працюючого двигуна, якщо є сторонній стукіт, то потрібно перевірити поршневу групу, гидрокомпенсатори і клапани.
Деякі автомобілі може відводити в бік на рівній дорозі, це перша причина поїздки на СТО для настройки розвалу-сходження. Якщо цього не зробити, то автолюбителю доведеться частіше міняти гуму через підвищений зносу. Якщо при прогріванні взимку чути свист, то потрібно замінити ремінь генератора або підтягти його.
Не варто ігнорувати і сторонні запахи в салоні, яких там опинитися не повинно, наприклад: запах бензину, вихлопних газів або гару.
Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…
В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…
Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…
Спочатку з-під капота чути легкий посвист, потім додається постукування, а згодом з'являється відчуття, ніби там…
Обслуговування автомобіля зазвичай здається доволі простим процесом, адже виробники надають чіткий регламент, виконання якого має…
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Leave a Comment