Якщо вихлопні гази мають сизий колір, незалежно від температури охолоджуючої рідини, то це говорить про те, що двигун починає «їсти» масло і пора замінити маслоємні кільця. Також варто перевірити поршневу групу. Ремонт дорогий, тому до його початку потрібно контролювати рівень змазуючі рідини.
Також важливо вслухатися в звуки працюючого двигуна, якщо є сторонній стукіт, то потрібно перевірити поршневу групу, гидрокомпенсатори і клапани.
Деякі автомобілі може відводити в бік на рівній дорозі, це перша причина поїздки на СТО для настройки розвалу-сходження. Якщо цього не зробити, то автолюбителю доведеться частіше міняти гуму через підвищений зносу. Якщо при прогріванні взимку чути свист, то потрібно замінити ремінь генератора або підтягти його.
Не варто ігнорувати і сторонні запахи в салоні, яких там опинитися не повинно, наприклад: запах бензину, вихлопних газів або гару.
Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…
Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Leave a Comment