Під час автосалону в Токіо компанія Subaru показала седан WRX STI EJ20 Final Edition, який примітний тим, що це остання модель з легендарним двигуном EJ20.
Чотирициліндровий опозитний двигун об’ємом 2,0 літра вперше дебютував в 1989 році на моделі Subaru Legacy першого покоління. За роки виробництва було розроблено чимало версій, як атмосферних, так і турбованих. В різний час в сімействі EJ були двигуни об’ємом від 1,5 до 2,5 літра.
При цьому модифікації з турбонаддуванням застосовувалися не лише на звичних автомобілях, але і на гоночних Subaru для ралі і кільцевих гонок. Сьогодні його встановлюють тільки на Subaru Impreza WRX STI, причому виключно у варіанті для японського ринку, а в якості прощального акорду виробник випустив спецверсію седана – Final Edition.
Subaru WRX STI EJ20 Final Edition отримав відмітний шильдик на двигуні, 19-дюймові диски BBS золотого кольору, а також червоний декор на решітці радіатора і задньому бампері. За доплату виробник запропонує передні крісла Recaro.
Всього буде випущено 555 екземплярів WRX STI EJ20 Final Edition для японського ринку.
Ferrari готує прем'єру суперкара із 12-циліндровим двигуном. У короткому відео, опублікованому в офіційному YouTube-каналі італійської…
Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було…
Tesla залишили кілька керівників мережі швидкої зарядки Supercharger. Внаслідок реструктуризації корпорацію залишила голова підрозділу Ребекка…
Американець розбив об стіну McLaren Senna вартістю 1,3 мільйона доларів. Інцидент стався на бульварі Вентура…
У відповідь на зростання попиту на електромобілі Mercedes-Benz оголосив про значне зниження стартової ціни на…
Tesla Cybertruck став одним із найбільш значних запусків в автомобільній індустрії США минулого року, не…
Leave a Comment