Витрата пального – одна з головних конкурентних переваг будь-якого автомобіля. Пропонуємо вашій увазі ТОП-10 найбільш економічних середньорозмірних кросоверів (SUV-C).
Очолив рейтинг шведський Volvo XC40 з 2,0-літровим дизельним двигуном (150 і 190 к.с.) і повним приводом, чия витрата палива «за паспортом» становить 5,3л / 100 км в змішаному циклі.
Друге місце зайняв компактний німецький кросовер BMW X1, що витрачає 5,7 літра на «сотню». Йдеться про версію xDrive 18d з 2,0-літровим 150-сильним мотором і повним приводом.
На третьому рядку розташувався «японець» Suzuki Vitara з витратою палива 5,8 л / 100 км. Такою економічністю може похвалитися 1,6-літровий 177-сильний двигун в поєднанні з механічною коробкою передач.
Всього 6 літрів бензину на 100 км шляху витрачає Audi Q3, який опинився на четвертому місці в рейтингу. Його базова версія 35 TFSI S Tronic з 1,4-літровим 150-сильним двигуном, «роботом» і переднім приводом неабияк радує власника.
Замкнув п’ятірку лідерів повнопривідний Volkswagen Tiguan з 2,0-літровим 150-сильним дизельним двигуном і «роботом» DSG. Витрата палива в такій конфігурації складає всього 6,1 л / 100 км.
Крім них, в ТОП-10 найбільш економічних кросоверів сегмента SUV-C також увійшли: оновлений Nissan Qashqai (6,2 л / 100 км), дизельний KIA Sportage (6,4л / 100 км), Mercedes-Benz GLA (6,5 л / 100 км), Subaru XV і Toyota RAV4 (6,6 л / 100 км).
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…
Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…
Leave a Comment