Businessman in the car
У список очікувано потрапили «однорука» їзда, різке гальмування і недостатній прогрів двигуна.
Отже, найнебезпечнішою звичкою, на думку фахівців, є утримування рук на важелі трансмісії або автоматичній коробці передач під час руху. Справа в тому, що при занесенні машини або різкому повороті керма, впоратися з керуванням авто тільки однією рукою дуже непросто. Те ж саме стосується і розмови по телефону під час руху, а також паління.
Ще одна шкідлива звичка, якої грішать водії, виявилася схильність до тривалого гальмування або просто занадто частий тиск на педаль гальма. В кінцевому підсумку це веде до швидшого зносу гальмівних колодок і дисків, які в один прекрасний момент можуть просто відмовити. Більш того, якщо колодки дешеві, то вони після чергового небезпечного маневру можуть навіть спалахнути. Уникнути такого сумного сценарію досить просто: достатньо під час руху тримати дистанцію, а також прибирати ногу з педалі газу перед перехрестям.
Нарешті третьою поганою звичкою, на думку експертів видання, є недостатній час прогріву двигуна перед початком рухом. Автори матеріалу нагадують, що для нової машини він повинен бути на менше 4-5 хвилин. При цьому не можна забувати і про показник обертів двигуна – вкрай небажано, щоб при перших 5-10 хвилинах їзди він зашкалював за планку в дві тисячі.
Систематичне порушення цього правила також загрожує поломкою автомобіля: на поверхнях циліндрів двигуна можуть з’явитися задираки, що в кінцевому підсумку виллється в необхідність лагодження всього мотора.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment