Скоро автовласники почнуть міняти літні шини на зимові, а у деяких вона залишилася ще з минулого сезону, і природно встановлювати будуть її.
Але експерти радять перед установкою зимових покришок ретельно їх оглянути, адже можливо їх вже не варто експлуатувати.
Як правило автовласники знос покришок визначають по зносу протектора і кількості залишених шипів. Але це не основний показник знос і слід ще врахувати ряд факторів.
Серед них втрата еластичності покришки і невеликі тріщини. У зимовий період колеса постійно схильні до різних хімікатів, в тому числі і ПММ опинилися на дорозі і хімікати, якими обробляють дорожнє покриття в зимовий період. Все це впливає на гуму і викликає її руйнування.
В дрібні тріщини постійно потрапляє хімія, і руйнує їх ще більше, аж до того, що агресивні речовини з дороги доходять до внутрішніх шарів покришки і нитки корду починають рватися.
Експерти радять перед установкою уважно оглянути покришки. Якщо в ній раніше були проколи або порізи, то її не варто використовувати більше двох сезонів.
Уважно потрібно оглянути сам протектор і виміряти його глибину, якщо протектор вже зношений, потрібно купувати нову «гуму».
В цілому виробник дає рекомендації по експлуатації та зберігання зимових покришок, і якщо слідувати інструкції, то покришки можуть відслужити до шести сезонів.
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…
За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…
Місяць тому Toyota представила нового компактного позашляховика Land Cruiser, який отримав індекс FJ і став…
Leave a Comment