Скоро автовласники почнуть міняти літні шини на зимові, а у деяких вона залишилася ще з минулого сезону, і природно встановлювати будуть її.
Але експерти радять перед установкою зимових покришок ретельно їх оглянути, адже можливо їх вже не варто експлуатувати.
Як правило автовласники знос покришок визначають по зносу протектора і кількості залишених шипів. Але це не основний показник знос і слід ще врахувати ряд факторів.
Серед них втрата еластичності покришки і невеликі тріщини. У зимовий період колеса постійно схильні до різних хімікатів, в тому числі і ПММ опинилися на дорозі і хімікати, якими обробляють дорожнє покриття в зимовий період. Все це впливає на гуму і викликає її руйнування.
В дрібні тріщини постійно потрапляє хімія, і руйнує їх ще більше, аж до того, що агресивні речовини з дороги доходять до внутрішніх шарів покришки і нитки корду починають рватися.
Експерти радять перед установкою уважно оглянути покришки. Якщо в ній раніше були проколи або порізи, то її не варто використовувати більше двох сезонів.
Уважно потрібно оглянути сам протектор і виміряти його глибину, якщо протектор вже зношений, потрібно купувати нову «гуму».
В цілому виробник дає рекомендації по експлуатації та зберігання зимових покришок, і якщо слідувати інструкції, то покришки можуть відслужити до шести сезонів.
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Зупинка автомобіля на дорозі рідко приносить приємні емоції: водії часто одразу думають про штраф чи…
Українським водіям варто звернути увагу не лише на шини, встановлені на автомобілі, а й на…
Leave a Comment