Скоро автовласники почнуть міняти літні шини на зимові, а у деяких вона залишилася ще з минулого сезону, і природно встановлювати будуть її.
Але експерти радять перед установкою зимових покришок ретельно їх оглянути, адже можливо їх вже не варто експлуатувати.
Як правило автовласники знос покришок визначають по зносу протектора і кількості залишених шипів. Але це не основний показник знос і слід ще врахувати ряд факторів.
Серед них втрата еластичності покришки і невеликі тріщини. У зимовий період колеса постійно схильні до різних хімікатів, в тому числі і ПММ опинилися на дорозі і хімікати, якими обробляють дорожнє покриття в зимовий період. Все це впливає на гуму і викликає її руйнування.
В дрібні тріщини постійно потрапляє хімія, і руйнує їх ще більше, аж до того, що агресивні речовини з дороги доходять до внутрішніх шарів покришки і нитки корду починають рватися.
Експерти радять перед установкою уважно оглянути покришки. Якщо в ній раніше були проколи або порізи, то її не варто використовувати більше двох сезонів.
Уважно потрібно оглянути сам протектор і виміряти його глибину, якщо протектор вже зношений, потрібно купувати нову «гуму».
В цілому виробник дає рекомендації по експлуатації та зберігання зимових покришок, і якщо слідувати інструкції, то покришки можуть відслужити до шести сезонів.
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Leave a Comment