Скоро автовласники почнуть міняти літні шини на зимові, а у деяких вона залишилася ще з минулого сезону, і природно встановлювати будуть її.
Але експерти радять перед установкою зимових покришок ретельно їх оглянути, адже можливо їх вже не варто експлуатувати.
Як правило автовласники знос покришок визначають по зносу протектора і кількості залишених шипів. Але це не основний показник знос і слід ще врахувати ряд факторів.
Серед них втрата еластичності покришки і невеликі тріщини. У зимовий період колеса постійно схильні до різних хімікатів, в тому числі і ПММ опинилися на дорозі і хімікати, якими обробляють дорожнє покриття в зимовий період. Все це впливає на гуму і викликає її руйнування.
В дрібні тріщини постійно потрапляє хімія, і руйнує їх ще більше, аж до того, що агресивні речовини з дороги доходять до внутрішніх шарів покришки і нитки корду починають рватися.
Експерти радять перед установкою уважно оглянути покришки. Якщо в ній раніше були проколи або порізи, то її не варто використовувати більше двох сезонів.
Уважно потрібно оглянути сам протектор і виміряти його глибину, якщо протектор вже зношений, потрібно купувати нову «гуму».
В цілому виробник дає рекомендації по експлуатації та зберігання зимових покришок, і якщо слідувати інструкції, то покришки можуть відслужити до шести сезонів.
Після кількох місяців судових позовів у США, де власники електричного кросовера ID.4 звинуватили Volkswagen у…
За останнє десятиліття кросовери Mazda стали одними з найпопулярніших серед шанувальників японських авто завдяки зручності,…
У листопаді поліція активніше перевіряє стан шин і частіше штрафує за невідповідну гуму. Хоча конкретних…
Багато водіїв уважно стежать за станом авто й перед холодами замінюють моторну оливу, щоб полегшити…
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Leave a Comment