Скоро автовласники почнуть міняти літні шини на зимові, а у деяких вона залишилася ще з минулого сезону, і природно встановлювати будуть її.
Але експерти радять перед установкою зимових покришок ретельно їх оглянути, адже можливо їх вже не варто експлуатувати.
Як правило автовласники знос покришок визначають по зносу протектора і кількості залишених шипів. Але це не основний показник знос і слід ще врахувати ряд факторів.
Серед них втрата еластичності покришки і невеликі тріщини. У зимовий період колеса постійно схильні до різних хімікатів, в тому числі і ПММ опинилися на дорозі і хімікати, якими обробляють дорожнє покриття в зимовий період. Все це впливає на гуму і викликає її руйнування.
В дрібні тріщини постійно потрапляє хімія, і руйнує їх ще більше, аж до того, що агресивні речовини з дороги доходять до внутрішніх шарів покришки і нитки корду починають рватися.
Експерти радять перед установкою уважно оглянути покришки. Якщо в ній раніше були проколи або порізи, то її не варто використовувати більше двох сезонів.
Уважно потрібно оглянути сам протектор і виміряти його глибину, якщо протектор вже зношений, потрібно купувати нову «гуму».
В цілому виробник дає рекомендації по експлуатації та зберігання зимових покришок, і якщо слідувати інструкції, то покришки можуть відслужити до шести сезонів.
Нещодавно в Туреччині пройшла презентація нового Renault Duster. Позашляховик збиратиметься на заводі компанії в місті…
MINI відомий своїми компактними та стильними автомобілями, тепер може вийти на ринок двоколісних транспортних засобів.…
Попит на вживані автомобілі в Україні, як і раніше, вищий, ніж на нові. Але останнім…
За словами експерта більшість сучасних двигунів розраховано на олії типу 0W-20 . Їхня компактна конструкція має вузькі…
Nissan розширює лінійку свого популярного кросовера X-Trail у Європі, представляючи нову комплектацію N-Trek , створену…
Toyota Gazoo Racing активно займається поповненням свого асортименту і останні новини з Японії говорять про…
Leave a Comment