Categories: Авто

Чому «механіка» набагато вигідніша «автомата»

Share

З моменту винаходу першої автоматичної трансмісії прихильники «механіки» і «автоматів» не можуть переконати один одного. Ми зібрали всі докази на користь МКП.

Перш за все, говорячи про переваги механічної трансмісії, слід згадати її економічність. Тим більше, що зараз всі автовиробники буквально схиблені на зниженні шкідливих викидів. Умілий водій, використовуючи швидке переключення передач, рух накатом і інші прийоми може домогтися вражаюче малої витрати палива.

Крім того, будь-який «автомат» сам по собі від’їдає неабияку частку потужності двигуна. І чим менша потужність двигуна, тим більшу частку вироблюваної їм енергії доводиться витрачати на привід АКП. Часом «автомат» витрачає на себе до 30% потужності двигуна.

Пуск машини після зимової ночі легше, якщо вона оснащена МКП, а не АКП. Водій завжди може вижати зчеплення, щоб розімкнути трансмісію і колінвал двигуна – так стартеру не доведеться провертати ще і загусла на морозі рідина в «коробці». З АКП такий фокус неможливий.

Якщо сів акумулятор і немає можливості «прикурити», завести машину з МКП можна скотитись на ній з невеликого ухилу з включеною передачею. «Автомат», який не забезпечує жорсткого зв’язку двигуна і коліс, виключає подібну можливість пуску.

Якщо машина МКП зламана, то щоб доставити її в автосервіс не обов’язково потрібно викликати евакуатор. Її можна відбуксирувати. Машину з «автоматом», теоретично, можна недовго тягнути на тросі. Але ризик зламати трансмісію при цьому дуже великий.

Що стосується технічного обслуговування трансмісії, то і тут МКП трохи вигідніша. Хоча б з тієї точки зору, що у АКП, як правило, більший заправний об’єм трансмісійної рідини, ніж потрібно масла в МКП порівнянних характеристик.

Ще один з важливих плюсів МКП особливо актуальний для машин з великим пробігом. Ремонт «механіки» найчастіше набагато менш витратний, ніж процес приведення в порядок «автомата».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ferrari готує новий суперкар з мотором V12

Ferrari готує прем'єру суперкара із 12-циліндровим двигуном. У короткому відео, опублікованому в офіційному YouTube-каналі італійської…

02.05.2024

В Україні створили нову машину для бездоріжжя

Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було…

02.05.2024

Tesla припинила розвиток Supercharger та звільнила керівників проекту

Tesla залишили кілька керівників мережі швидкої зарядки Supercharger. Внаслідок реструктуризації корпорацію залишила голова підрозділу Ребекка…

02.05.2024

800-сильний McLaren Senna розбили об стіну під час поліцейського розвороту (відео)

Американець розбив об стіну McLaren Senna вартістю 1,3 мільйона доларів. Інцидент стався на бульварі Вентура…

02.05.2024

Відбувся дебют нових базових версій Mercedes-Benz EQA та EQB

У відповідь на зростання попиту на електромобілі Mercedes-Benz оголосив про значне зниження стартової ціни на…

02.05.2024

Tesla Model Y залишається найпопулярнішою моделлю американської марки

Tesla Cybertruck став одним із найбільш значних запусків в автомобільній індустрії США минулого року, не…

02.05.2024