Склад «хімії», якою щозими поливають українські дороги, не залишає кузовним деталям авто жодного шансу: навіть невеликий скол перетворюється на руду пляму.
Шар фарби і лаку, що наносять на сучасний автомобіль, неймовірно тонкий: справа навіть не у вартості матеріалів, а в ціні електроенергії, необхідної для швидкого сушіння. Як результат – пошкодити кузовную деталь досить просто. Достатньо легкого контакту з гілкою або дрібного камінця, що вилетів з-під колеса. А потім приходить чергова зима і крихітний скол починає «цвісти».
У тому числі і з цієї причини вітчизняні автовласники не люблять мити машини. Тому що кожна мийка – справжнє випробування для їхньої психіки, адже після видалення шару бруду на кузові відкриваються сотні дрібних пошкоджень. Хоч щороку відправляй машину на повне перефарбовування! Найсумніше видовище – білі та сріблясті машини, які вже на другий рік експлуатації схожі на іржаві корита.
Щоб уникнути цього – придбайте баночку перетворювача іржі. Він не просто видаляє іржу, а й утворює захисний шар при контакті з корозією. На місці іржавої плями утворюється чистий скол, який при бажанні можна акуратно зафарбувати реставраційним олівцем.
Пам’ятайте: доглядати за машиною потрібно з перших кілометрів пробігу. Лише тоді вона відповість вам і вашому сімейному бюджету взаємністю.
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Leave a Comment