Склад «хімії», якою щозими поливають українські дороги, не залишає кузовним деталям авто жодного шансу: навіть невеликий скол перетворюється на руду пляму.
Шар фарби і лаку, що наносять на сучасний автомобіль, неймовірно тонкий: справа навіть не у вартості матеріалів, а в ціні електроенергії, необхідної для швидкого сушіння. Як результат – пошкодити кузовную деталь досить просто. Достатньо легкого контакту з гілкою або дрібного камінця, що вилетів з-під колеса. А потім приходить чергова зима і крихітний скол починає «цвісти».
У тому числі і з цієї причини вітчизняні автовласники не люблять мити машини. Тому що кожна мийка – справжнє випробування для їхньої психіки, адже після видалення шару бруду на кузові відкриваються сотні дрібних пошкоджень. Хоч щороку відправляй машину на повне перефарбовування! Найсумніше видовище – білі та сріблясті машини, які вже на другий рік експлуатації схожі на іржаві корита.
Щоб уникнути цього – придбайте баночку перетворювача іржі. Він не просто видаляє іржу, а й утворює захисний шар при контакті з корозією. На місці іржавої плями утворюється чистий скол, який при бажанні можна акуратно зафарбувати реставраційним олівцем.
Пам’ятайте: доглядати за машиною потрібно з перших кілометрів пробігу. Лише тоді вона відповість вам і вашому сімейному бюджету взаємністю.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment