Склад «хімії», якою щозими поливають українські дороги, не залишає кузовним деталям авто жодного шансу: навіть невеликий скол перетворюється на руду пляму.
Шар фарби і лаку, що наносять на сучасний автомобіль, неймовірно тонкий: справа навіть не у вартості матеріалів, а в ціні електроенергії, необхідної для швидкого сушіння. Як результат – пошкодити кузовную деталь досить просто. Достатньо легкого контакту з гілкою або дрібного камінця, що вилетів з-під колеса. А потім приходить чергова зима і крихітний скол починає «цвісти».
У тому числі і з цієї причини вітчизняні автовласники не люблять мити машини. Тому що кожна мийка – справжнє випробування для їхньої психіки, адже після видалення шару бруду на кузові відкриваються сотні дрібних пошкоджень. Хоч щороку відправляй машину на повне перефарбовування! Найсумніше видовище – білі та сріблясті машини, які вже на другий рік експлуатації схожі на іржаві корита.
Щоб уникнути цього – придбайте баночку перетворювача іржі. Він не просто видаляє іржу, а й утворює захисний шар при контакті з корозією. На місці іржавої плями утворюється чистий скол, який при бажанні можна акуратно зафарбувати реставраційним олівцем.
Пам’ятайте: доглядати за машиною потрібно з перших кілометрів пробігу. Лише тоді вона відповість вам і вашому сімейному бюджету взаємністю.
Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…
В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…
Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…
Спочатку з-під капота чути легкий посвист, потім додається постукування, а згодом з'являється відчуття, ніби там…
Обслуговування автомобіля зазвичай здається доволі простим процесом, адже виробники надають чіткий регламент, виконання якого має…
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Leave a Comment