До таких висновків прийшли експерти Американської автомобільної асоціації (AAA), які протестували кілька седанів, які були оснащені автоматичною системою екстреного гальмування з виявленням пішоходів
Дослідження показали, що найгірший результат був зафіксований в нічний час. За даними AAA, в темний час доби системи не встигали ідентифікувати на дорозі пішохода і активувати систему гальмування.
В цілому, один з кращих результатів системи показали при швидкості руху автомобіля 30 км / год. У цьому сценарії «електронний помічник» запобіг 40% зіткнень з пішоходом. Коли ж швидкість була збільшена майже до 50 км / ч, «більшості систем не вдалося уникнути зіткнення».
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Компанія Renault презентувала нову модифікацію моделі 4 E-Tech Electric - компактний фургон Van. На відміну…
Skoda представила електричний концепт 1000 MBX - сучасну інтерпретацію культового купе 1960-х років. Новинка стала…
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №14133, яким пропонується повернути систему штрафних балів для водіїв в…
Компанія Dacia, що входить до складу Renault, нещодавно провела рестайлінг моделей Sandero та Sandero Stepway.…
Leave a Comment