До таких висновків прийшли експерти Американської автомобільної асоціації (AAA), які протестували кілька седанів, які були оснащені автоматичною системою екстреного гальмування з виявленням пішоходів
Дослідження показали, що найгірший результат був зафіксований в нічний час. За даними AAA, в темний час доби системи не встигали ідентифікувати на дорозі пішохода і активувати систему гальмування.
В цілому, один з кращих результатів системи показали при швидкості руху автомобіля 30 км / год. У цьому сценарії «електронний помічник» запобіг 40% зіткнень з пішоходом. Коли ж швидкість була збільшена майже до 50 км / ч, «більшості систем не вдалося уникнути зіткнення».
Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…
Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Leave a Comment