До таких висновків прийшли експерти Американської автомобільної асоціації (AAA), які протестували кілька седанів, які були оснащені автоматичною системою екстреного гальмування з виявленням пішоходів
Дослідження показали, що найгірший результат був зафіксований в нічний час. За даними AAA, в темний час доби системи не встигали ідентифікувати на дорозі пішохода і активувати систему гальмування.
В цілому, один з кращих результатів системи показали при швидкості руху автомобіля 30 км / год. У цьому сценарії «електронний помічник» запобіг 40% зіткнень з пішоходом. Коли ж швидкість була збільшена майже до 50 км / ч, «більшості систем не вдалося уникнути зіткнення».
Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Leave a Comment