Categories: Авто

Чому восени небезпечно залишати автомобіль під деревом

Проблеми з вільною парковкою у дворах привели до того, що вибирати місце для ночівлі автомобіля вже не доводиться. Найчастіше люди щасливі вже від того, що взагалі знайшли місце, куди пришвартувати автівку. Проте залишати її під деревом вкрай небажано, особливо восени, пише Твоя МАШИНА.

Якщо відразу після літніх ураганів автолюбителі, як мінімум, починають замислюватися, перш ніж залишати авто під кроною дерева, то вже до осені все забувається, і ця стурбованість проходить сама собою. А дарма, бо осінній листопад може зіграти з чотириколісним другом, звичайно, не такий злий жарт, як сильний поривчастий вітер, що ламає навпіл стовбури та гілля, але клопоту доставить чимало.

Ні для кого не секрет, що сухе листя, потрапляючи на кузов авто, ховається у найзручніші та затишні для себе місця, наче сподіваючись там пустити коріння. Особливим попитом для «житла» у них користується решітка радіатора, а також повітроводи і дренажні канали біля основи лобового скла. До того ж, дрібні частинки ламких і крихких листків легко проникають навіть у підкапотний простір. Чим це загрожує?

По-перше, забивається дренажна система, і від цього під час дощу листя та бруд в прихованих порожнинах перетворюється на справжню вигрібну яму. А це найсприятливіше середовище для корозії. По-друге, забиваються повітроводи, внаслідок чого порушується вентиляція салону, і нерідко при цьому вона пронизливо свистить.

По-третє, несанкціоноване потрапляння подрібненого листя в будь-який вузол і механізм, ясна річ, не кращим чином позначається на їх роботі.

Крім того, якою б похмурою і дощовою не була українська осінь, а ясні й погожі днини трапляються і у жовтні, і в листопаді. Не секрет, що в таку погоду накопичене сухе листя має ідеальні умови для загоряння, так що ризик пожежі збільшується в рази – від іскри або недопалка, випадково кинутого з вікна.

До речі, з огляду на все перераховане, народні умільці встановлюють на старих авто спеціальну сіточку на кромці моторного відсіку, яка перешкоджає проникненню опалого листя під капот. Незважаючи на те, що подібна захисна конструкція передбачена в більшості сучасних моделей, такий лайфхак проблему не вирішує. Тому нехай наше нагадування стане зайвим приводом тримати в чистоті підкапотний простір, щороку прочищати дренажну систему моторного відсіку, стежити за станом радіатора, а також не залишати автомобіль під кроною дерева під час осіннього листопаду.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Consumer Reports назвав найнадійніші та найменш надійні автомобілі США

У США оприлюднили рейтинг найнадійніших і найменш надійних автомобілів, в якому найкраще показали себе японські…

09.12.2025

Lotus запускає гібридний кросовер з 900-вольтною архітектурою та турбомотором

Через зменшення інтересу до електромобілів багато автовиробників переглядають плани повного переходу на електрику. Lotus теж…

09.12.2025

Електрокари здають позиції: покупці повертаються до класичних авто

Автовласники по всьому світу все частіше обирають автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння через зміну політики,…

09.12.2025

Названо 10 автомобілів, чиї двигуни вважаються майже «невбиваними»

Сучасні автовиробники часто поєднують нові технології зі старими перевіреними рішеннями. У багатьох недорогих авто багато…

09.12.2025

Продажі преміальних седанів у Європі впали на 19% за 10 місяців

Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…

08.12.2025

Топ-5 найкращих уживаних авто для новачків

Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…

08.12.2025