Lexus посів перше місце в рейтингу задоволеності споживачів

Час читання: 2 хв.
0

Нове дослідження Американського індексу задоволеності клієнтів (ACSI) показало, що споживачі стали менше задоволені своїми транспортними засобами.

Згідно з дослідженням, рівень задоволеності знизився на 3,7% з минулого року до 79 балів за 100-бальною шкалою.

Зниження було майже повсюдним, так як 21 з 27 брендів в дослідженні показали зниження рівня задоволеності. Крім того, споживачі кажуть, що якість і вартість автомобілів погіршилися.

Реклама

Проте «в плюс» вийшла марка Lexus, яка набрала 84 бали, випередивши Mercedes-Benz (83). На третьому місці була нічия з сімома брендами, оскільки Audi, BMW, Honda, Infiniti, Lincoln, Subaru і Volvo отримали по 82 бали.

З іншого боку, Fiat Chrysler Automobiles виявився не в кращому становищі, так як володіє двома найменш задовольняючими брендами. Dodge набрав 74 очки, в той час як Chrysler опинився на останньому місці з 71 балом.

У той час як більшість брендів відзначили незначне зниження задоволеності, були деякі помітні виключення. Infiniti побачила найзначніше поліпшення за останні кілька років-показник задоволеності виріс з 78 до 82.

Люксовий бренд був одним з трьох автовиробників, які отримали надбавку, а двома іншими є Chevrolet і Mercedes. Nissan і Volkswagen продемонстрували найбільший спад, оскільки рівень задоволеності для обох брендів впав на 6%. У числі найгірших автовиробників числиться Jeep, у якого зафіксовано зниження на 5%.

Одним з ключових висновків дослідження є зростання цін, яке може вплинути на рівень задоволеності, оскільки середня ціна угоди з новим транспортним засобом цього року досягла рекордної позначки в 37 тис. доларів.

Це особливо вірно для автомобілів Chrysler, оскільки власники повідомили, що у них була «найгірша пропозиція на авторинку». Дослідження також показало, що покупці не так задоволені технологіями або витратою бензину, як в минулому році.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!